Het is nu do maart 28, 2024 14:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: do feb 04, 2021 16:25 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do dec 17, 2020 17:36
Berichten: 2
Hallo allen,

Mijn naam is Mike, woon in IJmuiden, net gescheiden en twee prachtige zonen van 7 en 10.

Ik ben ook gek van pick-ups (duh) en hoop dit jaar een F-150 of een 1500 op mijn naam te gaan zetten. Ik moet eigenlijk wel, want sinds kort ben ik ook nog een eigen bedrijf begonnen...in truckcampers! En dan moet ik er zelf natuurlijk ook een in mijn bak hebben.
Een vriend van mij en ik hebben recentelijk besloten om de gedeelde passie voor trucks en outdoor te combineren. Truckcampers dus. De eerste drie zijn onderweg vanuit Amerika naar Nederland en komen in week twee van februari aan in rotterdam.

Ik geloof niet dat commerciƫle uitingen op prijs worden gesteld (snap ik), maar mocht iemand meer willen weten over onze campers, dan kun je mij een PB sturen of een email sturen: mike@americantruckcamper.com.

gr
Mike
https://americantruckcamper.com/

PS een foto uploaden lukt me echt niet. Photobucket zegt van niet of ik moet een betaalde versie aanschaffen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: do feb 04, 2021 21:41 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 04, 2015 15:52
Berichten: 543
Woonplaats: Aartselaar (Belgiƫ)
Welkom Mike :wav:

Mvg Roland


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: vr feb 05, 2021 10:14 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 12, 2013 20:07
Berichten: 2549
Woonplaats: Zaandam
Welkom hier!
Tja,dat photobucket.... :roll:

_________________
Ram 1500 Laramie 5.7 Hemi 2011-tuned. :laughing6:
Michiel.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: vr feb 05, 2021 11:29 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Welkom op dit forum :wink:
En voor een opzet camper kan je het beste een truck 2500 nemen, andere achteras en meer laadvermogen,
Ligt wel eraan wat voor rijbewijs je hebt (of bijv. Camperrijbewijs c1)

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2021 0:09 
Offline
Trucker

Geregistreerd: do feb 12, 2015 16:35
Berichten: 73
Welkom hier en een mooi concept met die camper opbouwen het ziet er best gelikt uit.

Denk dan sjeng wel een wijs advies heeft want als ik die camper opbouw op mijn ram zou zetten blijft er 75 kilo laadvermogen over, wel lekker stil zonder vrouw en kinderen een paar dagen vissen op lochness.

Succes met het vinden van een truck en heel veel succes maar vooral veel plezier met het opzetten van jullie bedrijf, ik denk dat het best goed gaat lopen door die Corona shit.

Waarom verhuur je die dingen niet als kantoorruimte joh zit ik nou gaandeweg te bedenken


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2021 15:34 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do dec 17, 2020 17:36
Berichten: 2
Rammiedave schreef:
Welkom hier en een mooi concept met die camper opbouwen het ziet er best gelikt uit.

Denk dan sjeng wel een wijs advies heeft want als ik die camper opbouw op mijn ram zou zetten blijft er 75 kilo laadvermogen over, wel lekker stil zonder vrouw en kinderen een paar dagen vissen op lochness.

Succes met het vinden van een truck en heel veel succes maar vooral veel plezier met het opzetten van jullie bedrijf, ik denk dat het best goed gaat lopen door die Corona shit.

Waarom verhuur je die dingen niet als kantoorruimte joh zit ik nou gaandeweg te bedenken


Haha, dat is ook een goeie. Of als mobiel bordeel, maar dat schijnt al uitgevonden te zijn.

Op zich valt het qua gewicht wel mee. We hebben ze ook een beetje uitgezocht hierop. Met deze truckcamper hou je nog een kleine tweehonderd kg over, maar ik ben het zonder meer met jullie eens. Goed excuus om er alleen op uit te trekken. Dank!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Ook ff voorstellen
BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2021 17:47 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 07, 2012 10:04
Berichten: 478
Woonplaats: drouwenermond
AmericanTruckcamper schreef:
Rammiedave schreef:
Welkom hier en een mooi concept met die camper opbouwen het ziet er best gelikt uit.

Denk dan sjeng wel een wijs advies heeft want als ik die camper opbouw op mijn ram zou zetten blijft er 75 kilo laadvermogen over, wel lekker stil zonder vrouw en kinderen een paar dagen vissen op lochness.

Succes met het vinden van een truck en heel veel succes maar vooral veel plezier met het opzetten van jullie bedrijf, ik denk dat het best goed gaat lopen door die Corona shit.

Waarom verhuur je die dingen niet als kantoorruimte joh zit ik nou gaandeweg te bedenken


Haha, dat is ook een goeie. Of als mobiel bordeel, maar dat schijnt al uitgevonden te zijn.

Op zich valt het qua gewicht wel mee. We hebben ze ook een beetje uitgezocht hierop. Met deze truckcamper hou je nog een kleine tweehonderd kg over, maar ik ben het zonder meer met jullie eens. Goed excuus om er alleen op uit te trekken. Dank!



200kg over? Ik kom met een 1500 uit 2004 al 200 te kort. Max massa van 3017 kg

_________________
BART

my dodge sounds beter than a hybrid


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling