Beste Forumleden,
Mijn naam is Roland en ik woon in het Antwerpse(België) en meet 54 jaar.
Momenteel rijd ik met een Nissan Navara Diesel van 2012 waar ik best tevreden over ben qua kwaliteit. Maar helaas mist deze Navara het rijplezier dat ik voorheen had met mijn BMW 6-cyl en vermits ik een lichte vracht nodig heb i.v.m fiscaliteit en binnen afzienbare tijd moet vervangen,was mijn oog op een Dodge Ram gevallen.
Ik was als eens ten rade gegaan bij een kennis (bhpaddickt )die met een SRT rijdt op LPG,die me doorverwees naar de beste site voor info over US Trucks, jullie dus

! Mijn keuze ging vooral naar de Hemi 5.7 crew cab sport.
Mijn vragen naar jullie toe: waar vind ik een goede dealer - liefst geen honderden km ver? Wat met garantie en kan die verlengd worden? Wat is zijn reëel verbruik op gas zonder aanhanger met een normale rijstijl, 130 op autostrade en vlot aan de lichten? Is het beter de gastank elders te laten plaatsen dan bij de dealer? Hoe zit met de andere accessoires trekhaak, bed cover, bij de dealer of elders? Heeft de optionele luchtvering nut ,de ram zou niet dienen als trekker. Kan de frontcamera bij geplaatst worden? Kan je de memory seats optioneel verkrijgen zoals standaard op de Laramie? Wanneer gaan jullie op onderhoud en hoeveel kost dit? Is de Ram een betrouwbaar voertuig, zouden jullie er terug een kopen? Kunnen jullie mij laten weten waar ik zeker niet mag komen(dealers)? LPG is mij volledig onbekend, want ik rij al jaren diesel. Zijn jullie er dus tevreden van?
Een hele waslijst, maar er zijn allicht nog dingen die ik als Ram-leek vergeten ben te vragen

! Alle tips, suggesties, verdere informatie, … zijn welkom in mijn verdere zoektocht en worden zeker op prijs gesteld!
Eens ik mijn Ram heb, zal ik ook met plezier mijn ervaringen en foto’s delen op dit uitstekende forum! Ondertussen blijf ik nieuwsgierig grasduinen op jullie forum

!
Groetjes
Roland