hallo heren en dames
na lange tijd hier op dit forum te hebben mee gekeken voor de nodige informatie bij elkaar te krijgen voor een ford of een dodge
ben ik nu dus echt aan het zoeken gegaan naar een nette en vooral betrouwbare ford of een dodge truck
inmiddels weet ik ook wat de voor en nadelen zijn als ik hem op de zaak zet of prive ga rijden
en wat ik nu zoek is iets van het bj. 2009 - 2010 want nieuw word me denk net iets te gek
het liefst niet meer dan 100.000 km en een trekgewicht van minimaal 3000 op kenteken
dat zijn zeker 2 vereiste die de truck moet hebben
verder aan accesoires zou een shuifdak en 4x4 een optie zijn maar niet noodzakelijk er zit standaard al zoveel op
maar nu komt de vraag:
waar zou ik nu het beste eerlijk kunnen kopen want zoals ik lees hier op dit forum lopen de meningen over de dealers ( handelaars ) nogal uit een
hoop dat jullie een beetje met me mee denken mocht ik er helemaal niet aan uit komen kan ik nog terug vallen op een europeaan
oja en wat ik voor werk doe is eigenlijk van alles wat soms zwaar werk en soms licht werk als ik er maar een fatsoenlijke botterham aan overhoud
verder mijn naam is willem voor vrienden willy en ik ben 31 jaar oud en nog tot heden vrijgezel
gr. willy