Vandaag besloten om de oprijwagen te houden...
Na veel avonden even de schuur in lopen, tegen de banden trappen en stom kijken met een biertje en/of shaggie ben ik me toch gaan hechten aan dit ding

Deze wagen verdiend het om opgefrist te worden en lijkt mij een leuk project.
Wat wil ik gaan doen, in grote lijnen. De 1990 dually wordt opgeofferd als donor wagen:
- chassis verven (heeft weinig roest, maar we gaan de wagen nu toch beetpakken)
- de 4 versnellingsbak vervangen voor 4 bak met overdrive (BW T-19 to ZF S5-42 swap) - bak komt uit de 1990 dually
- 7.3 motorblok uit de 1990 dually overplaatsen (de 6.9 loopt mooi, maar denk dat het overplaatsen van blok handiger is icm met kabelboom en dahboard)
- dashboard vervangen (is op meerdere plaatsen gescheurd boven op en is best gammel) dash uit de 1990 dually, deze is netjes
- paintjob (waarschijnlijk zwart, maar sta open voor suggesties

) Geen laswerk, al het plaatwerk is hard en geen roest.
Wellicht ga ik nog wel het e.e.a. tegenkomen, maar dit is een korte samenvatting vd plannen.
Wordt een lange termijn project, het heeft geen haast en zo blijft het ook betaalbaar.
Mochten jullie tips / adviezen of opmerkingen hebben, hoor ik ze graag. Ben zelf absoluut geen monteur, maar wel handig en vooral leergierig
Zal dus best nog wel tegen dingen oplopen, waarvoor ik via dit forum om raad zal vragen