RickyV8 schreef:
Beetje hassie bassie Nederlands, met dank aan Google translator (vd Bakflip site af gehaald)
All Season Friendly
BakFlip is weerbestendig, zodat uw lading gebied mooi en droog. Omdat de BakFlip is gemaakt van speciaal gekozen weerbestendig componenten en ontworpen met zo weinig bewegende delen mogelijk te maken, ze zijn extreem waterdicht. Hoewel het onmogelijk is voor elke te dekken om te beweren dat 100% waterdicht, kan BakFlip dekt worden ingeroepen om van meer dan 98% van al het water buiten te houden van de truck bed. Er zijn 2 afvoerslangen aan de voorkant van elke rail die trechter water dat in het spoorwegsysteem verzameld uit het bed. Omdat 99% van de vrachtwagens worden verhoogd aan de achterkant en lager aan de voorkant, deze afvoer buizen worden op unieke positie in de verste voorste hoeken van het bed om te zorgen dat ze optimaal werken. Sneeuw en ijs zijn geen partij voor de BakFlip. Gewoon breekt ijs op te bouwen uit het deksel of veeg uit sneeuw. De BakFlip is ontworpen om te presteren in extreme temperaturen. Omdat de panelen zijn slagvast, kunnen zij niet deuk, dus zelfs hagel is geen probleem. Speciaal ontworpen voor en achter pakkingen sluit de deksel aan de cabine einde en de achterklep einde van de truck. Dit houdt vocht buiten en zorgt voor strengere beveiliging op een geheel.
Ja duidelijk maar die 2% had ik last van voor al op wintersport alles nat (gewoon kut)
En idd met sneeuw er op was het al helemaal k.t want dan krijg je hem niet eens open (vooral ff dooi en dan vriezen)
En aangezien dat wij altijd door werken is het in de winter niet handig
Maar ik kraak het niet helemaal af want heb er ook heel veel plezier van gehad (opgevouwen zeer veel ruimte om wat mee te nemen)
Net wat de copycat zegt als je nog eens een gooseneck wil is dit handig
En de prijs volgens mijn geen verschil zou ook nog de doorslag kunnen geven