alles in orde,zat ff te stoeien een y-pipe/turbo seal lek,maar het zit weer 100%...(na 4x weet ik nu wel hoe je de turbo er vlot uit haalt.)
P.s de tip is,egr up pipe bij uitlaat manifold losmaken,egr clamp lossen,y-pipe bij uitlaat manifold los maken.Turbo bouten er nog niet inzetten.
Eerst Y-pipe perfect uitlijnen en vastzetten met de v-band klem,dan egr v-band klem,dan turbo bouten,dan uitlaat v-band klem en dan de uitlaat manifold bouten.
de hpop fitting was al minder aan het worden,vervangen door snap to connect fitting...cold start is nu stukken beter.....starten lopen binnen 1 sec.
Turbo lag is er nagenoeg niet meer...scoop uit de up pipe gehaald en dus meer turbo druk.
Koelvloeistof blijft op niveau,..

..jippieee,dus geen koppakkingen.($$$$$,...in de pocket)
bluespring veer was nog niet binnen,...heb de orginele iets uitgetrokken..(2mm)..fuel pressure valt nu niet meer onder 45psi,en dat vinden de injectoren fijn!
EGT,s zijn stuk lager nu bij normaal rijden,...al klimt ie in no time naar 1350f* als ik vol gas de autobahn oprij,daarna zakt ie weer.
tunes vervangen voor EGR delete tunes....geen check engine light.
Thermostaat vervangen,...heb nu constant 190/192F* en de oiletemp zit op 197....dat is een delta van 5/6 graden F*...das zeer goed.
Ficm continu 47,5/48V
kreeg vanmorgen bij 80km/pu de banden nog vlot aan het spinnen ( nat wegdek) met de Tow tune van Vivian @quicktricksauto
ben weer helemaal blij!!
Nu eens kijken of er wat aan de remmen verbeterd kan worden,met al die extra power is remmen ook belangrijk.