Heb vandaag mijn Ford opgehaald bij Hennie,
na een dik half jaar ligge te klote, van de eene naar de andere zogenaamde experts en beterweters,

ben ik na enkele duizend euros lichter, erachter, dat je niet jan en alleman met een laptopke en zogenaamde softwareexperts

met een zogenaamd pakketje waar alle merken instaan aan je Truck moet laten zitten,
De eene foute diagnose na de andere werd er gesteld, en ik zei, maak het maar

, Okay, werd geregeld, en een uur later was het weer KUT, hup maar weer een andere trubbelshooter toe, en Hup daar ging ie weer

de eene na de ander rekening betaald, en Nog Steeds KUT met Pere,
ik was in staat om die Kbak te verzuipe enz enz,
Dus ik denk Laat ik HENNIE es belle
hy zei kom maar langs, zo gezegd , zo gedaan,
na enige tijd heeft Hennie mijn auto onderhande genomen , en er bleek wel het een en ander aan te mankere, waar die ander zogenaamde alleskunners met een laptopke van de Action, nog nooit iets van gezegd hebben, want er zit Helemaal geen foutcode

in, hij moet het nu goed doen , werd er dan gezegd , maar ik reed met een stotterende auto rond, waar de vlamme achteruit schote
nu heeft mijn auto enkele weken bij Hennie gestaan , en heb deze vandaag opgehaald
er zijn diverse dingen

sensoren, sonde's en andere rare dingen vernieuwd, en hij Loopt weer als een ZONNETJE
ik wil hiermee Hennie toch effe bedanke dat ie het wel effe voor mekaar heeft gekregen , dat mijn Fordje weer lekker loopt
en ik weet ook dat er geen eene NERD met een laptop nog aan Mijn Ford Komt
en als er weer een lampje gaat branden, Is dat mij een ritje naar de Kwakel wel waard , om het dan uit te laten lezen , door iemand die er wel wat van weet
Dus bij Deze Hennie Keibedankt