Hoi iedereen, ik ga mij even voorstellen, ik ben Paul 32 jaar en woonachtend in belgie iets voorbij de nl grens.
ik ben helemaal weg van de chevrolet silverado, sierra etc, nu ben ik na jaren lang echt eens van plan er een aan te schaffen, ik heb er eerlijk gezegt nooit de kans voor gekregen omdat dat financieel (voor een auto erbij) niet haalbaar was. Ik werk vanaf mijn 14de aan autos en ook altijd dagelijks werk als monteur en heb dus altijd geZocht naar een silverado met defecte motor enzovoorts om het zo goedkoop mogelijk er een te kunnen kopen... Nu echter zijn de plannen veranderd,
Wij wonen nu in belgie en hier is nog een grijskenteken rijden gewoon mogelijk dus wordt het voor mij interresanter, echter mijn vrouwtje zegt: dan moet je jouw eigen auto wel verkopen (bmw 525d 2003) eigenlijk nooit iets aan gehad, rijd altijd, liever wil ik hem niet verkopen maar misschien wegzetten ik weet het nog niet... Nu mijn budget is even het probleem 2500
euro
mijn geluk is dat ik het model rond de jaren 95 erg mooi vind maar zijn deze even betrouwbaar als mijn bmw? Ik sla nu de caravan er aan en ga zo op vakantie met een prettig gevoel,,, maar je weet natuurlijk niet wat je koopt voor 2500 euro,, zeggen jullie: niet doen of zeggen jullie Kopen en rijden( ik weet overal krijg je wat aan en ik kan het zelf repareren evt)
Er staan er genoeg voor dat bedrag te koop vooral voor 3000 euro maar dan zou ik het liefst in belgie een kopen ivm invoeren enzovoorts.
Dus nadeel 2500 euro te besteden, dus waarschijnlijk een niet zo een betrouwbare pick-up
En voordeel ik kan het zelf repareren,
Groeten Paul