Het is nu ma jun 16, 2025 22:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo apr 28, 2010 21:03 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 05, 2009 12:43
Berichten: 296
Op het US Avalanche forum zijn ze traaaaaaaaaag :D
I'd like to pull the ACC, permanent and negative sources from the junction block (centrum instrument panel underneath the dash)
But what pins can i use? Afbeelding
For the permanent wire i need like 6 AMP
How much amp can i draw from the ACC wire there?

Please Afbeelding

I have a picture of a 2007 junction block, is a 2003 thesame?

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 28, 2010 21:13 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za apr 10, 2010 23:04
Berichten: 680
use the pins you need and use the current as a switch power on a relais

_________________
ex auto's
chevrolet trailblazer 4.2 ''02 4.2 gas
dodge 3500 dually 8.0 v10 4'' lift vrachtwagen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo apr 28, 2010 21:19 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 05, 2009 12:43
Berichten: 296
Je mag in het NL antwoorden hoor, de vraag is namelijk van mijzelf :D
Maar kan ik niet gewoon 1 draad op een pin doen waar permanent stroom op staat, 1 draad op een pin waar geschakelde stroom op staat en 1 draad op een pin met aarde?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 29, 2010 15:46 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 28, 2008 17:38
Berichten: 635
Woonplaats: Almere
Nieuwere auto's "gewoon" 12 volt aftappen gaat erg lastig. Beter inderdaad via relais werken en zwevende zekering gebruiken zo dicht mogelijk bij de accu.

_________________
Afbeelding
http://www.vdbraak.nl http://www.getparts.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo mei 02, 2010 14:27 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za apr 10, 2010 23:04
Berichten: 680
chiel schreef:
Nieuwere auto's "gewoon" 12 volt aftappen gaat erg lastig. Beter inderdaad via relais werken en zwevende zekering gebruiken zo dicht mogelijk bij de accu.



vandaar ook mijn antwoord de dunnekabeltjes van de nieuwere auto's zijn zo overbelast idd

_________________
ex auto's
chevrolet trailblazer 4.2 ''02 4.2 gas
dodge 3500 dually 8.0 v10 4'' lift vrachtwagen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling