Het is nu do maart 28, 2024 20:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dodge Ram 2500 hemi 2004
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2019 21:18 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jan 30, 2014 0:33
Berichten: 2
Hallo, ik ben op zoek naar een mooie nette Dodge Ram uit 2004 (bijtellingsvriendelijk)
Nu denk ik een mooie te hebben gevonden in Belgie en heb ik inmiddels contact gehad met de verkoper. Dit gaat echter wat moeizaam i.v.m. frans/engels.
https://www.2dehands.be/a/auto-s/dodge/ ... antie.html

Inmiddels ben ik er achter dat hij waarschijnlijk in Nederland heeft gelopen op een C-rijbewijs. Vervolgens is deze uitgevoerd naar Belgie via Duitsland om er een B-rijbewijs van te maken. Kent iemand deze Dodge die daar iets meer over weet. Vind het een mooie auto maar ergens heb ik een raar gevoel. De kilometerstand is slechts 73.000 km.

iedere info is welkom.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 20, 2019 14:44 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 01, 2008 11:23
Berichten: 3228
Woonplaats: Santa Pola, EspaƱa
Kilometerstand is inderdaad belachelijk laag, zelfs als het mijlen zijn dan is het nog maar zo'n 117.000km
Als deze eerder in de VS heeft gereden, wat zeer waarschijnlijk is voor een 2500, is deze tellerstand zeer onwaarschijnlijk.
Je zou eventueel aan de hand van het VIN nummer in de VS een carfax rapport op kunne vragen.

_________________
Alfred


# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 21, 2019 10:37 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jan 30, 2014 0:33
Berichten: 2
Bedankt Big Alf,

De laatst afgelezen kilometerslang in Amerika was 31.000 Mile. Daarna is hij naar Nederland gekomen. Daar heeft hij waarschijnlijk tot voor kort nog gelopen op c rijbewijs. Nu staat hij in Belgiƫ te koop als b rijbewijs. Is nog niet toegelaten maar wel volledig gehomologeerd. Ik moet dus eigenlijk het nl kenteken hebben zodat ik NAP kan natrekken.

Ik ga morgen bij de auto kijken en zal ook aan de hand van de staat van de auto kunnen zien of dit enigszins klopt of niet.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2019 20:27 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jan 30, 2014 0:33
Berichten: 2
Vandaag de Dodge bekeken. Precies het model, bouwjaar, kleurstelling en uitvoerig dat ik zoek. Echter qua staat niet al te best en de km stand kan nooit kloppen. Deze laat ik dus zeker staan. Voorlopig rij ik nog ff verder met mijn chevrolet silverado stepside uit 2000 en zoek rustig verder.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling