mijn 2e Dodge was verhoogt doormiddel van blokken op de voor as waren 10 cm hoog
echt levens gevaarlijk.... je voelde met remmen ook echt de as kantelen. ik schrok er van met proef rijden. 1e wat gelijk verwijdert werdt na aankoop. wat al wel langer in mijn hoofd rond spookt zijn ladder bars zoals die nieuwere Rams.
ik heb dit gezien in Amerika op een chevy super dik, waren de achterste net zo lang als de aandrijf as.
illustratie er van
Voorzijden met spiraal veren
achter met lucht veren
een winter project
maar eerst nog een hoop andere dingen doen.
waaronder het motorblok het aangekochte 2e hans blok blijkt toch niet zo goed als de verkopen beweerde. een lekke koppakking op de rechterzijden.
waar ik al een lange tijd tegen op zag was de RDW vorige week vrijdag was het zo ver.
met lood in mijn schoenen er Heen geweest. aangezien dat er nog al wat gedaan is aan de truck.. er stonden een paar dingen niet juist op het Duitse kenteken bewijs.. die ik wel graag juist wou hebben. 1 er van was het laadvermogen op het Duitse was dit maar 120 kg.
maar de keur meester was zeer mee werkent en nam het over vanaf het vin plaatje
3500 kg totaal gewicht plaatje was dit zelfs 3549 kg. 2800kg aanhanger
alleen geen 18.2 beetje jammer maar dat ging hem echt niet worden.
ik heb nog een oud kenteken gekregen ook -YD- in het midden geen v-000- stond wel raar te kijken vandaag toen die in de bus lag
wel even foto van gemaakt Chevy van me Maat er voor