T-Bob schreef:
guido schreef:
homer schreef:
Ik denk dat je beter eerst 100.000 Km kunt rijden en dan een eventuele koprevisie kunt laten doen, als dit dan nodig is. Het voordeel is dan dat je bij die km stand weer een verse koppakking hebt, welke misschien bij een aanpassing bij een nieuwe motor ook wel de geest geeft bij 100.000 Km, en de kosten dan weer deels moet maken, de kosten van arbeid bespaar je dan grotendeels.
Een ander dingetje is dat je misschien wel helemaal geen 100.000 Km met de auto rijdt, en het kleppenprobleem bij de volgens eigenaar legt.
Zo denk ik er ook over.
En als de topic starter dan net die heeft van 2008 zit hij met de kosten.
Jep, je gaat toch geen kopreviesie doen voor de volgende koper.
Maar daar hou je rekening mee bij aankoop.Er zijn er veel zeggen dat ze een koprevisie hebben gehad maar zolang ik geen factuur kan inzien is er niks gebeurd in mijn ogen.
Toen ik mijn 2008 suburban 4j geleden kocht had hij 80000km en hij liep al 20000km op gas.
Ik wist op voorand dat ik ooit een koprevisie zal moeten laten doen dus heb ik die bij een particulier voor een zeer interessante prijs gekocht.
toen ik hem kocht tikte er een klep als hij koud was en dat doet hij nog altijd , 60000km en 4j later.
Enkel de navigatie is geen hol waard , voor de rest een topauto.
Ik trek er voor 95% altijd een aanhanger mee van 3,5ton en dat doet hij perfect.