Het is nu do maart 28, 2024 14:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 22:26 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 10, 2012 20:58
Berichten: 242
Woonplaats: Roermond
heey

weet er iemand wat er met dtbweb.nl is? ik kan er niet meer op komen.
hij zegt: Not Found
The requested document was not found on this server.

Web Server at dtbweb.nl

Heeft er iemand het zelfde probleem of ligt het aan mij?

_________________
Donny
'76 dodge D200 5.2ltr. 318 V8

With Brutalforce we ride!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 22:29 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 09, 2010 14:26
Berichten: 1342
Woonplaats: Drunen
Heb ik ook, reteirritant :twisted:
Zullen wel met onderhoud bezig zijn of zoiets

_________________
Jaap
'76 Dodge W200 440


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 22:35 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
Ik heb contact gehad met iemand van het bestuur, en er werd mij verteld dat de servereigenaar de boel afgesloten had omdat de site gehackt was/is.
hoe het verder gaat lopen? geen idee.

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 0:51 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za dec 01, 2012 22:56
Berichten: 86
Ik ben ook benieuwd wanneer ze er weer zullen zijn.

Was die hele server eigenlijk gehackt of alleen het DTB forum?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 11:54 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
Ik zal een link opsturen naar die persoon die ik gesproken heb, misschien kan die hier reageren, Het lijkt mij het best, ik wil niet voor hun spreken omdat ik niet weet wat hun van plan zijn, en aangezien hun de Dodge club zijn is het forum en zo Hun ding, en het lijkt mij niet goed als we daar tussen gaan zitten.

het is natuurlijk wel een goed initiatief, maar ik denk toch dat het het beste is dit niet zonder hun te doen?!

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 12:06 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 24, 2012 17:57
Berichten: 84
HemiSRT8 schreef:
In het ergste geval kunnen we hier eventueel een D/W200 forum aanmaken indien daar genoeg animo voor is.


das een strak plan :headbang:

_________________
-----------------------------------------------
mijn daily is een chevrolet stepside pickup 1976.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 12:24 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 07, 2009 17:43
Berichten: 3067
Woonplaats: de hei
Zou toch wel kunnen hebben ook een el camino stuk erin zitten en een apart stukje voor de srt en de hemi :!:
Zou eens kunnen peilen hoeveel er hier met een w200 zijn en dit wel intressant zouden vinden :?: :wink:

_________________
grt perry

UN HOND ZUNNE GUM!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 12:28 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
HemiSRT8 schreef:
BusBart schreef:
Ik zal een link opsturen naar die persoon die ik gesproken heb, misschien kan die hier reageren, Het lijkt mij het best, ik wil niet voor hun spreken omdat ik niet weet wat hun van plan zijn, en aangezien hun de Dodge club zijn is het forum en zo Hun ding, en het lijkt mij niet goed als we daar tussen gaan zitten.

het is natuurlijk wel een goed initiatief, maar ik denk toch dat het het beste is dit niet zonder hun te doen?!

Eigen club, eigen site en eigen forum is vanzelf altijd het beste want dan hou je de mensen bij elkaar. Zal vast allemaal wel weer goed komen met de dtb site maar mocht er behoefde naar zijn dan is de optie hier dus evt mogelijk. Het is absoluut niet de bedoeling om jullie dtb club uit elkaar te trekken dus hopelijk komt alles weer goed zoals het was. Er werd laatst al eens voorgesteld om hier een D/W200 deel te openen maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn en heb het eigelijk nog nooit gedaan omdat ik weet dat er al clubs zoals dtb, chaozboys enz bestaan met eigen forums enz en die weten de liefhebbers van die trucks ook te vinden dus gaat het allemaal dubbelop. Laten we het daarom eerst maar even afwachten en als er voor de D/W200 liefhebbers geen forums meer zijn dan kunnen we altijd nog beslissen om hier een D/W200/Ramcharger enz pagina op het forum te openen.

:thumbup: :wav:

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 14:24 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
Zoals hiervoor al genoemd werd, de spoeling van D/W eigenaren is niet zo heel dik, en om die dan nog uit te smeren over meerdere forums????

Bovendien is het me opgevallen (please don't take this personal!) dat het merendeel van de Dodgers zich voornamelijk bezighouden met "baggeren" en er maar weinig zijn die de auto voor andere doeleinden gebruiken.
Persoonlijk geef ik niet zoveel om "baggeren" maar vind het leuk om met de Dodge te gaan wildkamperen, zomaar een stuk rijden door mooie omgevingen en tegen dat de nacht valt een lekkere plek op te zoeken, eten maken, wandelen, rondkijken zitten, biertje,boekje, kampvuurtje(waar mogelijk) en daar heb ik veel plezier aan.
ben benieuwd of er meerdere zijn die zo denken?

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 19:03 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 14, 2009 22:58
Berichten: 6
Woonplaats: Stadskanaal
Hier aan deze kant is DTB ook uit de lucht.
Gehackt dus :evil: , ik maakte me al zorgen dat ze ermee gestopt waren.
Ik hoop dat ze alle info wat de afgelopen jaren verzameld is in het forum kunnen redden.

_________________
Groetjes Henk_W200 http://www.WEE200.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 19:15 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 10, 2012 20:58
Berichten: 242
Woonplaats: Roermond
hoop ook idd dat het goed gaat komen.
heb toch nog altijd goede info en tips uit gehaald en het zou zonden zijn als dat niet meer kan.

en om een hier stukje te maken voor de D/W200 rijders onder ons zie ik op zich wel zitten. maar dan moet er idd verder niemand onder gaan leiden.

_________________
Donny
'76 dodge D200 5.2ltr. 318 V8

With Brutalforce we ride!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 21:44 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za dec 01, 2012 22:56
Berichten: 86
Juist omdat DTBWEB zoveel goede informatie bevat, denk ik dat het beter is om of DTB forum weer open te krijgen of om al die nuttige informatie aan een nieuw deel hier toe te voegen en geen apart DTB forum meer te hebben. Dus dan zouden alle technische categorieen met inhoud van DTB letterlijk onder dat nieuwe Dodge deel hier gehangen kunnen worden. Natuurlijk in goed overleg met het DTB bestuur.

Heeft iemand dit topic eigenlijk al geforward aan een DTB bestuurslid? Ik heb namelijk geen idee wie er in het bestuur zitten.


@ BusBart: Ik ben ook lid van DTBWEB (onder dezelfde naam als hier) en heb nog nooit gebaggerd, dus voel je welkom om gewoon over de techniek te praten als ze er weer zijn. En ik ben echt niet de enige daar die nooit baggert. Wat ik wel eens doe is wat offroad paadjes rijden met wat vrienden, als zij dat graag willen. Maar dat is meer crossen, we houden goed snelheid en hebben nog nooit vast gezeten. Verder staat het ieder DTB lid dacht ik vrij om een event voor te stellen, wat bij genoeg animo doorgaat.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 22:15 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
@ Tommie,

Naar mijn mening kun je dit niet weghalen bij de DTB! Ja, ik heb de boel al gelinkt naar iemand van het DTB bestuur.
en ik meldde in mijn post "don't take it personal"...

en verder, als je weet wat een moeite het bestuur doet om evenementen op te zetten, waar vervolgens (bijna) niemand op komt dagen?!? dat is hetzelfde als schrijven voor een clubblad, iedereen wil een dik mooi blad, maar zelf schrijven, HO maar!
(ik heb voor meerdere clubs geschreven/in de redactie gezeten)

De wil is er wel, vanuit het bestuur, maar het zijn de leden die niet op komen dagen! (en dan kun je nog zoveel willen, maar gebeurt er niets!) jammer genoeg, maar dat schijnt de tendens te zijn tegenwoordig.

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 22:36 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za dec 01, 2012 22:56
Berichten: 86
@ BusBart:

Het is beslist niet mijn bedoeling om iets bij DTB weg te halen. Tenzij het DTB bestuur hier zelf voor kiest. Ik noem alleen de mogelijkheid. Ik begrijp nu dat ik wat onduidelijk overkwam, vandaar nog even deze aanvulling.

Verder begrijp ik hoe moeilijk het is om een evenement goed op te zetten of om een clubblad vol te schrijven. Mijn respect voor de mensen die dit doen.

Wel weet ik van de motorcrossclubs dat ze het blad gewoon minder vaak uitgeven als er niets te melden is, desnoods maar 1x per jaar voor de jaarkalender, de sponsoren, de telefoonlijst en eventuele opmerkingen van het bestuur. En cross evenementen gaan vaak op zijn janboerenfluitjes, gewoon 1 populair lid vraagt wie er meegaan op een datum, een aantal schrijven in via zijn topic/facebook en ter plekke doen we gewoon mee met een training of wedstrijd die er al is. Of we komen ergens samen op vrij terrein.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: dtbweb.nl?
BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2012 21:32 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: ma dec 03, 2012 20:18
Berichten: 1
DTB FORUM GEHACKT.

De website van onze club is vorige week gehackt en door de provider geblokkeerd, helaas is het door de ouderdom van de site niet mogelijk om hem weer te herstellen.
Voorafgaand aan dit probleem waren we al het bouwen aan een compleet nieuwe site die de oude in januari/februari moest gaan vervangen, een site die veel aantrekkelijker en gebruiksvriendelijker is dan de oude.

Kort samengevat is het zo dat de oude site niet meer terugkomt en dat we proberen om zsm de nieuwe site online te krijgen, er is van de oude site nog een vrij recente update dus de waardevolle technische informatie blijft behouden.
Hopelijk heeft iedereen begrip voor de situatie en mogen we jullie begin komend jaar ( tevens 25 jarig bestaan DTB) verwelkomen op de nieuwe site.

arjan van dijck
voorzitter dtb
06-10375721


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling