RickyV8 schreef:
mrobers schreef:
Of ik nou echt gebaat ben geweest bij de meeste reacties op mijn vraag ... dat laat ik maar in het midden.
Dodge heeft het overigens erg goed gedaan en is heelhuids thuis gekomen. Nou ja, op een kromme achterbumper na dan.]
Fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat jullie lekker hebben kunnen crossen!
Om nog even terug te komen op jou reactie over de overige reactie's:
Wat had je dan verwacht? Dit is een forum waar iedereen z'n mening kan en mag geven. Blijkbaar heb je er wel wat mee gedaan en vond je het zelf toch ook niet zo verstandig.
Je kan niet verwachten dat iemand jou een goeie tip geeft over het vastsjorren v/d wagen, terwijl het eigenlijk niet zo verstandig is om de wagen zo te vervoeren
Als je niet tegen kritiek kan, kan je hier beter geen vragen stellen
Anyway, zo te zien hebben jullie een leuke tijd gehad... Mooie foto's!
Nee hoor, geen punt. Ieder heeft recht op zijn eigen mening. Alleen ben ik van andere fora gewend dat als je een concrete vraag stelt dat daar een gericht antwoord op komt. Later in dit topic kreeg ik goede tips, maar in het begin werden mijn 2 vragen helemaal niet behandeld maar kreeg ik alleen maar voorbeelden van hoe het mis kon gaan
Overigens had het niks te maken met dat ik het niet verstandig vond; de week erna heb ik mijn Lincoln Continental uit 1963 op dezelfde trailer en achter mijn Avalanche naar een vriend gereden. Gewicht van de Lincoln : 2450kg leeg. Geen probleem. Reden van het niet vervoeren van de Dodge was dan ook meer omdat ik niet een - in mijn ogen - goede manier van vastzetten kon vinden in combinatie met de gedachte dat de trailer een kapot wiellager had.
Geeft niks, blijft een leuk forum met mensen met een zelfde passie. Soms leer je er wat van en soms kun je zelf adviezen geven. Thats what it is all about! Dus als je nog tips wilt over het vervoeren van een Lincoln