DB_Cowboy schreef:
Zolang ik kan blijf ik er mee rijden.Heb nog nooit een wagen gehad die in één keer door de jaarlijkse keuring kwam,dus ben het gewoon
Vroeger was het voor dat tuninggedoe dat er telkens discussie was en/of iets niet goed was,nu is het voor banden of iets anders dat ze uitvinden.
Feit is gewoon dat de regering liefst GEEN tuning en GEEN amerikaanse bakken meer wil op de baan.Standaard wagentjes passeren zelfs met de grootste mankementen.Mijn ma rijdt met een ford fiesta waar ze vorige maand mee naar de keuring ging,haar remmen waren versleten (ondertussen vervangen) en zaten echt tot op het ijzer en dat was ok,lichtje van remmen en abs brandde zelfs
Beste is bij jaarlijkse keuring gewoon met lege tanks gaan,zonder tonneaucover,zonder reservewiel,middenste steun vast als je geen 5+1 hebt,enz..... Geef ze eens wat werk voor te zoeken
Ik heb ze het deze keer ook makkelijk gemaakt met die banden pppfff
Hoe zit dat eigenlijk? Als je 5+1 zitplaatsen hebt, hoef je dan die middenste steun niet vast te zetten, of begrijp ik dat verkeerd?
Ik heb vandaag mijn groen kaartje ook gehad. Ik ga ook in As. Ik ken iemand die daar werkt en die persoon zegt zelf dat ze daar niet echt moeilijk doen. Of ze moeten voor mij een uitzondering willen maken.
Zitplaatsen bijkrijgen, zoals Bun, zal voor mij wel niet van toepassing zijn, want dan moet ik ze 2 dik gaan stapelen
.
Wat zijn trouwens de gewichten die bijgeteld worden, voor personen, last en gasinstallatie?
Gr.
Marc