Het is nu za apr 27, 2024 12:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Jaarlijkse keuring
BerichtGeplaatst: za maart 28, 2015 11:22 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 16, 2008 1:31
Berichten: 753
Woonplaats: Tielt-Winge Vlaams Brabant Belgie
Normaal werken ze zo dat ze je wagen nodig hebben vanaf woensdagmorgen en zorgen dat hij vrijdag of in sommige gevallen donderdag al klaar is.Voor mensen die hun wagen dagelijks nodig hebben kan dit wel een probleem zijn,maar ik heb nu niet gevraagd dat er indien nodig kan gewerkt worden zoals Sammy hier vermeld.Voor mij is het geen probleem omdat er verleden jaar maar 4000km gereden is met mijn dodge vanwege mijn ziekte, meestal nog door mijn zoon en vrouw.Vroeger moest ik ook alle dagen naar Brussel rijden=100km heen en terug en dan zou het wel een probleem geweest zijn.Tijd zal je altijd wel verliezen door deze maatregel want je moet rekenen dat je achteraf ook weeral naar de autokeuring moet(mijn 6jaarlijkse keuring v gastank verliep normaal nu in mei en mijn jaarlijkse keuring v ram is in december) of je moet iemand anders vinden die overal naar toe rijd met je wagen maar het punt is dan toch uiteindelijk dat je je eigen vervoer inderdaad mist.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Jaarlijkse keuring
BerichtGeplaatst: za maart 28, 2015 15:59 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 17, 2014 17:30
Berichten: 288
Woonplaats: Sint job in't goor
@ Sammy, en is dat een goede gasboer? Mijn installatie is van AGS

@ Forfun, ik rij echt veel ja, heb nu op 3 maand 7000km en is gewoon gebruik, ben nog maar 2 keer buiten Antwerpen geweest en
in de dag zit ik op m'n werk dus staat hij stil.

Nu ik moet er nog niet van wakker liggen want kan nog enkele jaren verder :wink:

_________________
Johan
Ram sport Crewcab
5,7 Hemi 4x4
Pearl Black


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling