Het is nu za apr 27, 2024 13:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 12:19 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 21, 2008 21:24
Berichten: 2782
Woonplaats: wherever the wind takes me
allee, de misérie gaat terug beginnen... gelukkig ben ik op alle vlakken safe :twisted:

_________________
Jan
2005 RAM SRT QC / 0-100km : < 6 sec / Best of Show 2009 MAG (niet moet) weg (firmawagen)
2006 Harley davidson V-rod
1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 14:22 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
Floor schreef:
allee, de misérie gaat terug beginnen... gelukkig ben ik op alle vlakken safe :twisted:

Zal wel komen omdat die keurmeester enkel een officieel (geen kopie) document had waarop er stond 2+1, Kevin gaf al
aan dat hij geen genoegen nam met een kopie :roll:

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 21:03 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 14, 2010 18:28
Berichten: 188
Woonplaats: Eernegem, W-VL, BE
Sammy11 schreef:
waarom laat je niet opnieuw wegen , de truck zo licht mogelijk maken , er zijn veel tips te vinden op het forum.
er zijn er toch nog die van 1+2 naar 1+3 en zelfs 1+4 zijn gegaan.
kost gewoon een weging en aanpassing van het pvg... :|


Die keurmeester zei dat zij dat niet kunnen omvormen, dat zou via de overheid moeten gebeuren.
De auto van m'n werk is ook afgekeurd dus voorlopig heb ik echt geen zin in nog meer papierwerk :(
Ik zou gezworen hebben dat ik een origineel 1+3 attest heb, maar op de keuring vond ik hem niet direct dusja.

Momenteel staat hij bij de garagist waar hij aan de eisen van die keurmeester zal voldaan worden, binnen enkele dagen heb ik hem terug en is het tijd voor poging 2.
Intussen kreeg ik een Jeep Wrangler als vervangwagen :mrgreen:

_________________
Kevin
2004 RAM 1500 QC 5.7 Hemi (verkocht)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 22:22 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 03, 2010 9:44
Berichten: 71
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Hoi kevin,
Ik ben de man die na u kwam in de garage met het handremprobleempje ook afgekeurd hiervoor.
Hoop dat het probleem met de antidiefstalmoertjes zonder al te veel schade opgelost word al heb ik er een goed oog in, onze garagist kennende :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 21, 2012 22:36 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 16, 2008 1:31
Berichten: 753
Woonplaats: Tielt-Winge Vlaams Brabant Belgie
kevinb schreef:
Sammy11 schreef:
waarom laat je niet opnieuw wegen , de truck zo licht mogelijk maken , er zijn veel tips te vinden op het forum.
er zijn er toch nog die van 1+2 naar 1+3 en zelfs 1+4 zijn gegaan.
kost gewoon een weging en aanpassing van het pvg... :|


Die keurmeester zei dat zij dat niet kunnen omvormen, dat zou via de overheid moeten gebeuren.



Da klopt,volgens de uitleg die ik verleden jaar gekregen heb op de keuring zijn de aantal zitplaatsen die op de goedkeuringspapieren(PVG)staan van Mercedes ZEER moeilijk te veranderen zijn.Toch zouden er hier al enkele zijn die het wel in orde gekregen hebben.Op mijn,ik denk indentificatieverslag,papieren heb ik van de keuring enkele jaren terug 4+1 gekregen terwijl er op de papieren van invoerder 3+1 staat.Verleden jaar(zie post vorige pagina)merkte de keuringmeester dit op.Ik vertelde hun dat op het indentificatieverslag 4+1 stond.Stationchef erbij en uiteindelijk bleek dat zij hun zich vergist hadden indertijd,toen alles op mijn naam moest komen na aankoop,met 4+1 op het indentificatieverslag te vermelden.Toen zeiden ze ook "de plaatsen die de invoerder erop zet bij goedkeuring individueel zo is het en daar kunnen/mogen wij zelfs niets aan veranderen en het zal niet makkelijk zijn om het alsnog te veranderen"daarmee bedoelde hij mischien ook zoals Kevin hierboven al vermelde langs de overheid en dat is altijd leuk om met die mensen samen iets in orde te krijgen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling