Het is nu za apr 27, 2024 12:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jul 28, 2012 20:39 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jul 26, 2012 14:40
Berichten: 22
Woonplaats: bornem
hallo allemaal,
ik heb juist een tweedehands dodge ram gekocht, nu moet deze dodge nog gewogen worden voor keuring.
mag ik daar eigenlijk mee wachten tot mijn lpg installatie er instaat of moet ik dit eerst doen?
Bij de vorige weging is de truck ook van 5 plaatsen naar 4 gegaan is het mogelijk dit terug te draaien?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 2:25 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 19, 2010 18:20
Berichten: 343
Woonplaats: Verenigde Straten van Olen (B)
na lpg ga je waarschijnlijk van 4 naar 2 :evil:
o dierbaar Belgie...

_________________
ice white Saab 9.3 ttid airo cabrio 180 pk(voor Greet), Saab 9.5 160 pk(voor mij) saab 9.3 175 pk, Ford Fiesta 1.6 tdci (voor de jeugd) Ford F150 FX4 V8 300 pk limited edition(voor de paarden)(2x 1 pk), Harley Davidson 100 aniversary (voor de fun)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 8:56 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 17, 2010 23:59
Berichten: 1217
Woonplaats: noordkop
Je zou hem kunnen laten wegen met een tijdelijke kleinste tank die je kunt vinden. Daar doe je nét genoeg in dat je er mee ter keuring kan. De wijzer van de gastankmeter lijm je vast op 60%. Als je 4WD hebt, kun je je aandrijfas naar voren eraf laten. Kun je van iemand wielen lenen met alu velgen en de smalste banden? Leg de lichtse krik achterin die je hebt; van mijn part van een gewone auto Kun je stoelen of een achterbank missen? alles wat je aan gewicht kunt besparen scheelt je wegenbelasting. Dat je daarna alles weer terugbouwt, is jouw zaak.

_________________
groetjes Ton van der Sluijs

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 10:01 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 10, 2010 22:19
Berichten: 1337
Woonplaats: B.brug
Ton de Draaier schreef:
Je zou hem kunnen laten wegen met een tijdelijke kleinste tank die je kunt vinden. Daar doe je nét genoeg in dat je er mee ter keuring kan. De wijzer van de gastankmeter lijm je vast op 60%. Als je 4WD hebt, kun je je aandrijfas naar voren eraf laten. Kun je van iemand wielen lenen met alu velgen en de smalste banden? Leg de lichtse krik achterin die je hebt; van mijn part van een gewone auto Kun je stoelen of een achterbank missen? alles wat je aan gewicht kunt besparen scheelt je wegenbelasting. Dat je daarna alles weer terugbouwt, is jouw zaak.

Even een kleine aanvulling; In mijn W-200 tijdperk werd de inhoud van de halve gastank aan kilo's erbij opgeteld, dus 40-liter inhoud werd + 20 kilo erbij. En je kan de achterklep eruit halen en een net erin hangen http://www.pickupspecialties.com/Global ... e_net.html , dat net komt jaarlijks terug bij jullie keuring.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 20:05 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jul 26, 2012 14:40
Berichten: 22
Woonplaats: bornem
ik hoop dat dit een grap is guy want anders kan ik hem terug verkopen, de kinderen moeten ook mee he.
dit zou maar al te belachelijk zijn waarom zou je dan een crew cap kopen :?: :?:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 20:27 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr dec 16, 2011 23:54
Berichten: 724
Woonplaats: Paal , Guido
Bij mijn weten is die regel al weer afgeschaft , de bestuurder is verantwoordelijk voor de lading !!!!
dus ook voor zijn passagiers , de meer kg aan passagiers de minder kg aan lading (tot 3500 kg).

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 31, 2012 11:21 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jul 26, 2012 14:40
Berichten: 22
Woonplaats: bornem
ik ben vandaag effe tot aan de keuring gereden en het is zoals jack-s zei dus lpg tank plaatsen is geen probleem :cheers:
mijn vijfde zitplaats terugkrijgen zal niet lukken :( denk ik want ik heb gezien dat hij zo is gehomologeerd


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling