Het is nu za apr 27, 2024 11:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Jaarlijkse keuring....
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 22:07 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
Vandaag met de Dodge naar de keuring geweest...... :shock:
Kreeg ik een voorlopige keuring tot 1/05 :? :evil: Meneer vond het chassisnr. niet dat was ingeslagen. Ik meezoeken normaal zou het toch rechts bij het voorwiel moeten staan. Maar hij wou hem toch keuren. Komt ie weer naar me toe en vertelde me dat de 20 " wielen eigenlijk niet mochten omdat er op het PVG 17 " staat, hopaa heb ik weer :?
Ik vertelde de beste man dat ik al 3 jaar op rij naar dit keuringstation kwam en in die 3 jaar is er nog nooit gezever geweest over
het chassisnr. dat niet te vinden is en over de wielen die te groot zouden zijn.
Dus aankomende tijd ff de voorwielen eraf halen en zoeken naar dat klote nummer :evil: :? en ik mocht toch maar weer € 61.80 afrekenen voor wat gemouw. Dus tegen begin mei mag ik dus terug voor een VOLLEDIGE keuring weer (snap niet wat er in 2 maanden slechter zou kunnen zijn aan de truck, maar goed...)

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 22:12 
Offline
Trucker

Geregistreerd: do nov 19, 2009 23:02
Berichten: 214
Woonplaats: oost-vlaanderen
De dodge werd in der tijd zo gekocht met de 20 duims onder Jan, er hebben nooit andere velgen opgestaan, wat voor idioten zijn dat nu weer, :twisted: :evil:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 22:14 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
Het chassisnr. zou toch rechts (passagierskant) voorraan moeten staan, of niet ?

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 22:17 
Offline
Trucker

Geregistreerd: do nov 19, 2009 23:02
Berichten: 214
Woonplaats: oost-vlaanderen
ja het chassisnummer, staat op de chassisbalk achter het rechtervoorwiel, normaal kan je het zien staan, zou wel kunnen dat het onduidelijk is geworden, heb ik ook al een paar keer gehoord,


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 22:21 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 19, 2009 19:36
Berichten: 3492
Woonplaats: gran alacant
jan das weer dik kloten e man :evil: :evil: :evil: :evil:
maar heb je de jaren ervoor dat chassis nummer niet moetten tonen dan :?: :?: :?:
eerste jaar dat ik mijne had heb ik dit ook voorgehad.
eerste keuring en vond het nummer nie :evil: :evil:
uiteindelijk gevonden en dat vergeet ik niet meer :D :D :D :D
staat bij mij aan de passagierskant aan het achterwiel :D :D :D

_________________
thierry
'2006 dodge ram


http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 22:21 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr dec 16, 2011 23:54
Berichten: 724
Woonplaats: Paal , Guido
Das weer mooi kloten Jan , stelletje zeveraars hier op de keuring !!!!
Normaal gezien staat het nr achter het rechter voorwiel (achter de band van de zijkant gezien)
En of je er 17 of 20 inch op hebt zitten maakt niet uit als de loadindex maar het zelfde is of hoger .

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 22:55 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
das klote jan :!: je wiel hoeft er niet af om je chassinummer te vinden hoor , staat normaal op de chassi balk achter je rechter wiel :!: welke wielen er origineel op zaten kun je op de sticker in je linker deur zien :!:

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 23:33 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
Truck is aangekocht geweest bij Handiri zo'n goeie 6 jaar geleden als ik het goed voor heb. Op de sticker in de deur en op mijn buildsheet staat er 17" dus die zal ingevoerd en gekeurd geweest zijn toen met die 17" velgen want zoals ik al zei op de PVG staat er 17" maar nadien zal Handiri er wel die klaverbladvelgen opgelegd hebben, want Christophe zei net dat ie zo aangekocht is geweest ( ja, Christophe was in België 1 ste eigenaar :D :D ben nu dus 3 de eigenaar, de 2de eigenaar heeft zich hier toen ook eens aangemeld onder de naam Teuto, sommigen hier zullen hem wel kennen. :D )
Maar goed, aan die wielen doe ik dus niets, ze kunnen me wa :evil: alleen ff goed zoeken naar dat chassisnr. :roll:

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 23:55 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 11, 2011 17:38
Berichten: 863
Woonplaats: Prov Antwerpen België
Het is dat ze weer geld moeten hebben of statistieken die zeggen dat de TC echt nodig is. Ik ben met mijn andere auto afgekeurd voor een verlaging die er al misschien 20 jaar onder staat..

_________________
GRTZ,

Marco

'06 SRT 10 QC mineral grey
Objects in the mirror may vanish faster then they appear


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 0:02 
Offline
Trucker

Geregistreerd: do nov 19, 2009 23:02
Berichten: 214
Woonplaats: oost-vlaanderen
Jan, ik heb de truck aangekocht bij Handiri, toen de truck zeven of acht maand oud was, de truck stond toen wel met andere wielen bij hem , ik heb de truck gekocht op voorwaarde dat hij er de 20 duims velgen opstak, heeft hij ook gedaan, de dodge is wel altijd met de 20 duims velgen naar de keuring geweest nooit problemen met gehad,anders is rondkijken of iemand op het forum een setje 17 duims liggen heeft, vind het wel raar want met mijn personenwagen heb ik er ook 18 duimen opzitten en op gelijkvormigheidsattest gaat het maar tot 17 duim, dus ik zit er ook over kwa grootte en niemand die er iets van zegt , ik krijg enkel twee groene kaarten , een voor de auto en dan nog een apart voor de banden en velgen, volgens mij kunnen ze je niet afkeuren daarvoor
Jangel schreef:
Truck is aangekocht geweest bij Handiri zo'n goeie 6 jaar geleden als ik het goed voor heb. Op de sticker in de deur en op mijn buildsheet staat er 17" dus die zal ingevoerd en gekeurd geweest zijn toen met die 17" velgen want zoals ik al zei op de PVG staat er 17" maar nadien zal Handiri er wel die klaverbladvelgen opgelegd hebben, want Christophe zei net dat ie zo aangekocht is geweest ( ja, Christophe was in België 1 ste eigenaar :D :D ben nu dus 3 de eigenaar, de 2de eigenaar heeft zich hier toen ook eens aangemeld onder de naam Teuto, sommigen hier zullen hem wel kennen. :D )
Maar goed, aan die wielen doe ik dus niets, ze kunnen me wa :evil: alleen ff goed zoeken naar dat chassisnr. :roll:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 0:20 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 14, 2010 18:28
Berichten: 188
Woonplaats: Eernegem, W-VL, BE
Da's klote :shock:
Waar heb je hem laten keuren?

_________________
Kevin
2004 RAM 1500 QC 5.7 Hemi (verkocht)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 10:43 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
kevinb schreef:
Da's klote :shock:
Waar heb je hem laten keuren?

Ichtegem

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 13:23 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Mijn vorige Dodge had ook 20inch erop zo van amerika ingevoerd en in de deurstikker stond er ook toen 17inch op :roll:
bij de tuv in duitsland en hier bij de rdw hebben ze daar niets van gezegd :wink:

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 13:35 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 13, 2010 20:31
Berichten: 2468
Woonplaats: Limburg
T-Bob schreef:
Mijn vorige Dodge had ook 20inch erop zo van amerika ingevoerd en in de deurstikker stond er ook toen 17inch op :roll:
bij de tuv in duitsland en hier bij de rdw hebben ze daar niets van gezegd :wink:

Het enige wat ze op de keuring bekijken zijn de papieren (PVG enzo) en op mijn PVG staat er 17 duims en Jan (Floor) vertelde me dat ze daarover wel moeilijk kunnen doen omdat er eigenlijk niets mag veranderd worden. Wat er op het PVG staat moet ook in werkelijkheid ook zo zijn....en als je dan net zo'n miereneuker als keurder hebt dan ben je de klos :? maar daar ben ik eigenlijk niet voor afgekeurd, op mijn voorlopige groene kaart staat er: Reden voor herkeuring chassisnr. onvindbaar of onleesbaar. In feite geen opmerking over de wielen. Maar...als ik terug ga en ze mauwen weer over de wielen kunnen ze me hiervoor weer afkeuren, mochten ze willen. :? Dus dat gun ik ze niet daarom gaan er ook 17 duims wielen onder de truck als ik voor herkeuring ga....

_________________
Jan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 18:05 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
Hey, jan dan ook best eens naar de breedte en hoogte van de banden maat op je pvg kijken, alleen 17 duim velgen gaat vrees ik nie genoeg zijn. Je mag wel een kleine afwijking hebben tov van de maat op je pvg? Weet nie percies hoeveel procent maar da weet den jan 'floor' mischien wel. Nog succes ermee ze doen hier ferm moeilijk over.

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling