Het is nu za apr 27, 2024 22:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 13:16 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: za dec 17, 2011 0:41
Berichten: 3210
Woonplaats: Ens
Floor schreef:
freddy schreef:
Moet je even op dat beruchte belgische forum lezen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



wie kan daar nog op ? de meeste zijn verbannen :mrgreen:


En weer 1 erbij. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
gr freddy

dodge ram 1500
megacab
powerd by hemi
2007


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 15:24 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 12, 2008 0:32
Berichten: 3935
Woonplaats: Antwerpen
volgens de "BAN"-mail die ik enkele weken geleden kreeg , willen ze op het "andere" forum alleen mensen die actief meewerken/posten.
dus als je info wil over je truck en je maakt jezelf lid , dan kan je uw vraag stellen of iets opzoeken , maar als je dan de volgende paar weken of maanden niet meer op het forum nodig zijt , word je gebanned... :roll:
ze willen dus enkel een actief forum , en volgens Guido liefst 30 mensen die actief zijn dan 1500 waarvan er maar 50 actief zijn.

m.a.w. 2 à 3x per jaar info nodig hebt over iets truck-gerelateerd , moet je je elke keer weer 'lid' maken... :sleepy4:

_________________
Afbeelding
2006 SRT-10 QC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 31, 2012 17:30 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: wo aug 17, 2011 22:49
Berichten: 2
Beste forum mensen

Ik heb deze topic opgestart vorig jaar toen ik van de keuring terug kwam.
.
Maar nu na een jaar met 2 zitplaatsen rondgereden te hebben en gelukkig nooit controle gehad heb met 5 mensen in de wagen ,moet ik dus weer terug naar die klote keuring.

Ik moet mijn lpg tank volgende woensdag gaan laten keuren en de mechaniekers zouden mijn meter aanpassen zodat de tank vol is:-).
misschien dat ik hier al 100kilo mee win?

Ik heb vorige maand naar 3 verschillende keuring centra's gebeld met de vraag ,als ik een kleiner lpg tank steek kan ik dan een zitplaats bij krijgen
Daarop antwoorden ze,dit weten wij niet zeker maar wij denken het niet :-(.


Is er iemand met aangepaste zitplaatsen terug naar de keuring moeten gaan en nadien toch meer zitplaatsen gekregen na dat de wet veranderd is?

Of wat kan ik doen om terug 5 zitplaatsen te krijgen?

Mijn vorige (vorig jaar)weeggegevens

Tarra(rijklaar gewicht)2605kg drukmeter in de tank was stuk dus mijn ledlichtjes gaven aan dat de tank leeg was(zat niet veel in de lpg tank)bijna geen benzine
MTM(max toelaatbare massa) 2994kg
MTM tarra ( nuttig laadvermogen) 314kg? van waar komt die 314kg? 2994-2605=389? kom ik uit

Volgens de keuring 314 kg:2= 157 kg /68 persoon = 2.29 personen ZIT HIER DE BESTUURDER AL IN ?of moet dit bestuurder + 2 bijrijders zijn?(keuring zegt inclusief bestuurder want ik heb 1+1

Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik was al van plan om een kleiner lpg tank te laten monteren en zoveel mogelijk af te breken

groeten christof


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling