Het is nu vr maart 29, 2024 16:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 11, 2008 20:58 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
hemiram schreef:
ErwinVdb schreef:
Ik heb ook een Landi-installatie,regelmatig problemen gehad met afslaan vd motor tijdens het rijden
Pas een expert uit Italie van Landi naar de motor laten kijken,alle instellingen hebben ze eruitgehaald,nieuwste erin gezet en nu bolt da beestje gelijk niks :albino:


hoi erwin

weet jij ook welke softwaer er nu in zit :?: ze zitten hier bij ons nu op de 16 opdate ,gloof ik teminsten .


Hoi Peer
Ik heb geen idee welke updates ze erin gezet hebben,alles is er gewoon afgegooid en volledig nieuwe software ingezet...

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di nov 11, 2008 21:02 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
ErwinVdb schreef:
hemiram schreef:
ErwinVdb schreef:
Ik heb ook een Landi-installatie,regelmatig problemen gehad met afslaan vd motor tijdens het rijden
Pas een expert uit Italie van Landi naar de motor laten kijken,alle instellingen hebben ze eruitgehaald,nieuwste erin gezet en nu bolt da beestje gelijk niks :albino:


hoi erwin

weet jij ook welke softwaer er nu in zit :?: ze zitten hier bij ons nu op de 16 opdate ,gloof ik teminsten .


Hoi Peer
Ik heb geen idee welke updates ze erin gezet hebben,alles is er gewoon afgegooid en volledig nieuwe software ingezet...


hoi erwin

als je nog eens bij de gas boer komt vraag dan eens welke software hij er op heeft gezet . :?: hij zal het zeker wel weten .

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 20, 2008 23:45 
ik heb dit probleem alleen maar wanneer ik geen gas geef of voor een stoplicht sta. ik doe dus altijd het knopje omzwitsen van gas naar benzine en schakel de auto zelf op gas in wanneer ik vind wil....


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 24, 2008 13:20 
ik heb hetzelfde probleem rij gewoon op benzine als die warm is schakel ik zelf over op gas


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling