Het is nu wo mei 22, 2024 11:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: storing in gas-circuit
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 0:02 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 10, 2010 22:19
Berichten: 1337
Woonplaats: B.brug
Regelmatig lees ik hier over storingen in het gas-circuit in welk onderdeel dan ook.
Met de regelmaat van de klok moet ik voor het werk stalen rijplaten of drageline schotten
halen en terug brengen bij een verhuur bedrijf in W.knollendam. Daar vlak voor zit een garage/ autobedrijf voor oa gasinbouw, de ene keer staan er twee en een volgende keer zes Dodge's,
allemaal nagelnieuw en altijd zwart. Van de week dacht ik; ik stap eens binnen en gewoon vragen, van ... ben jij Dodge dealer of werk je voor een Dodge dealer. Hij werkt voor een dealer en bouwt daar gas voor in. Ik kom daar al geruime tijd en daar staan altijd Dodge's voor gas inbouw dus die man en z'n personeel heeft een schat aan ervaring daarin. Ik wil hier mee zeggen, degene die er niet uit kunnen komen of hun systeem willen verbeteren, daar is dit misschien een goed adres voor. Welk merk men hanteerd weet ik niet. 't Is gewoon een tip.

http://www.rswouda.nl/lpg_g3_inbouw_noo ... ikaan/&sa=


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 0:17 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:34
Berichten: 4658
Woonplaats: Beets
Goed bezig Willem :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

_________________
:wave:
Roel

2005 YELLOW DODGE 2500
450 HP DIESEL - BANKS POWER - SKYJACKER LIFT


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2011 10:41 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Lpg systeem Prins :wink: Als ik op de foto's kijk van de inbouw zie ik het valveCare vloeistofpotje van Prins :wink:

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 0:56 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di nov 29, 2011 21:25
Berichten: 77
Woonplaats: herentals
T-Bob schreef:
Lpg systeem Prins :wink: Als ik op de foto's kijk van de inbouw zie ik het valveCare vloeistofpotje van Prins :wink:

nu hoeft dit niet perse prins te zijn hoor, in mijn dodge staat een tartarini systeem, en die promoten het gebruik van prince klepsmùering,omdat 'ie zeer geconcentreerd is... :p
maar het kan natuurlijk prins zijn, weet niet of tartarini in NL veel gebruikt wordt...

cheers :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 22:19 
Offline
Trucker

Geregistreerd: vr nov 18, 2011 21:55
Berichten: 89
Ziet er wel goed uit daar.
Maar ik vind wel de LPG aanduiding op zeeeer knullig wijze ingebouwd gewoon van we moeten hem kwijt ik dump het hier.
Die op het rvs paneel gaat nog wel ( ook niet echt super maar hij moet ergens ) maar die op de midden console :evil: :twisted: :( :bom: ik zou daardoor in staat zijn de auto te verkopen.

Dit gebeurd ook veel bij het inbouwen, lees monteren van de LPG vulling. Gewoon hup gat in een paneel en klaar dit zie je veeel bij de Volvo Station tank in de koffer en gat voor vulling midden in paneel volgens mij wordt er dan niet met de klant overlegt ( of de klant kiest er voor kan ook ) maar ik zou echt de auto verkopen, sterker nog als ik er een moest kopen en zag er zo uit dan kocht ik hem eens niet.
Ik zeg niet dat bovenstaande organisatie dit doet maar komt gewoon veel voor, waarschijnlijk vlot centjes verdienen en niet op de juiste wijze je professionaliteit gebruiken.
Wel jammer want de LPG inbouw kost toch meer als een pakje boter en onze auto's zeker.

Wel heb ik veel goede dingen over hun kennis en service gelezen op andere forums waar ik ook actief ben waaronder Mercedes eigenaren.

Korrie


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling