GUY schreef:
Ik had in een vorig leven een daihatsu ferosa op lpg met een zelfgemaakte benzinetank van 10 liter enkel om te starten
echt niet te doen zonder benzinemeter.
guy
Zo ver zou ik niet gaan. een benzinetank van een 50 tot 60 liter en dan de rest van de ruimte opvullen met een gastank...
Bovendien ervoor zorgend dat de originele leidingen kunnen gebruikt worden.
Zo, zonder onder de truck te gaan kijken, denk ik aan een tank die vooraan hetzelfde blijft, maar veel korter is zodat de lpgtank erachter kan hangen.
Dan kan het leidingwerk naar voor toe blijven. (doel moet zijn om het omkeerbaar te houden).
Wanneer de niveaumeter op zijn plaats kan blijven kan die ook blijven werken. Alleen zal ie veel sneller zakken wanneer ik dan op benzine rij.
Enkel zou er dan een lange vulslang moeten gemonteerd worden naar voor toe.
Eens zien of ik dit weekeinde tijd vind om enkele mallen te maken in karton en wat te passen en meten...