Ik heb ook zo'n indicator.
Het zijn wel twee verschillende problemen.
Als je met te koude motor (ook al rijd je op LPG) te veel op je gaspedaal drukt dan krijgt de verdamper een drukval waardoor de LPG installatie denkt dat de tank leeg is. hierdoor schakelt hij over op benzine waardoor je dus een alarm hoort wat je kan resetten met het knopje op je indicator .Dan rijd je op benzine (LED brand rood) .Druk je nog eens schakelt hij terug over naar LPG. Hier moet je de motor niet voor stilleggen.
Het probleem van Hans (dit heb ik ook gehad) met het low octane programma is dat de LPG computer een verkeerde meting binnenkrijgt van de Lambdasonde (of van de originele boordcomputer,want hij communiseert hiermee)(mengsel te rijk ,te arm ) waardoor de LPG in storing gaat en overschakelt naar benzine .Zo'n fout kan je alleen resetten door de motor stil te leggen (waardoor de LPG computer wordt gereset).
Ik heb nu ook het High octane programma zitten maar ik ben nog niet zover geraakt dat de motor warm genoeg is (190°F olietemp ging het bij mij met het low octane fout) om deze fout te creëren.Met zo'n weer rij ik niet veel ( en woon maar 3km van mijn werk).
De tijd zal het uitwijzen en zodra ik een fout heb "knal" ik naar de LPG doktor.Normaal kan hij de foutcodes opvragen en zien wat het probleem is.
_________________
Koen
SRT-10 Yellow Fever 192/500
K&N cold air intake,SCT tuner,complete B&B exhaust
EBC brakes,BBK Trottlebody.