Het is nu za apr 20, 2024 13:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr maart 07, 2014 18:51 
Offline
Trucker

Geregistreerd: ma jan 07, 2013 23:59
Berichten: 636
Woonplaats: Maastricht
Rob schreef:

Maar er zijn er ook velen gesloopt... Klik--> Vanaf 40 seconden


Krijg maag zweer :(

_________________
Dodge W200 info
http://www.dtbweb.nl
http://forum.dtbweb.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 17, 2014 19:11 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di jan 14, 2014 11:58
Berichten: 89
k vind dat die cabines en voorvleugels nog redelijk goed standhouden tegen die +60ton tank erboven. k zie namelijk dat de motor enzo eruit is.

t feit blijft, als ze die allemaal verkocht hadden, was een W200 gewoon niks waard en hadden burgers ze evensnel ook gesloopt voor oud ijzer. door het zeldzamer worden, gaat de waarde omhoog en worden er meer en meer gerestaureerd.
als je ziet hoeveel er nog steeds rondrijden terwijl die al tegen de 40jaar gaan hé. VW kevers zie je minder rijden dan W200's.

hier in het dorp bij mij rijd de mijne rond, een zwarte van skiere, nog een oranje/zwarte harley davidson kleuren van een maat van skiere. als ik de dodge naar het werk nam, kwam ik in sint truiden ook regelatige een groene tegen.
een lokale garage in de streek had er ook 2 staan waar je makkelijk aan onderdelen kan geraken.
als ik 20km rijd kom ik bij kenneth uit waar koen er ook eentje heeft en waar nog tal van onderdelen liggen.

nu beginnen ze iets zeldzamer te worden op 2dehands en marktplaats, maar toen ik de mijne kocht een 8tal jaar geleden had ik wel keuze uit 3-4 dodges binnen mijn budget (2K).

mijn W200 heeft 2110kg trekgewicht gekregen in belgie
Afbeelding

in NL zijn er een paar die 3000 en 3500kg op kenteken hebben gekregen. maar dit was met schemas en berekeningen van de trekhaak, keuring in RDW station en een hele rompslomp.
in belgie stak ik er zelf een trekhaak onder, ik reed naar de keuring en daar zeiden ze: "ah, er zit een trekhaak onder".
de kerel stampte eens met zijn voet tegen de trekhaak en ik kreeg 2110kg op papier toegewezen.
voor mij was dit meer dan voldoende, want mag er toch niet mee rijden met een B rijbewijs :D . gelukkig doen we dat ook nooit :wink:
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 17, 2014 19:46 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 09, 2010 14:26
Berichten: 1342
Woonplaats: Drunen
Ik heb gelukkig goeie vervanging, deze trekt het ook hendig :D :D

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Jaap
'76 Dodge W200 440


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling