Het is nu za apr 27, 2024 20:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 12:28 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 21, 2009 12:18
Berichten: 17
hallo,
ik heb eindelijk mijn truckie weer van de stal gehaald. Bijna een half jaar stilgestaan, buiten een platte accu, liep tie na het opladen weer perfect.
Onder het rijden zag ik zo een oude caravan en dacht dat is wat voor mij, maar ik heb geen trekhaak.
Op mijn papieren staat geen trekhaak of trekgewicht of hoe het ook heet vermeld en ik weet dat het moeilijk is om op je papieren vermeld te krijgen dat je iets mag trekken. Ik heb daar al eens met de RDW over gebeld en ook via via in Canada een papiertje voor proberen te krijgen, maar tot nu toe niet gelukt. Mijn volgende poging is misschien om iemand te vinden die ook een 1/2 ton chvy prick up heeft uit 1959 waarbij op de papieren staat vermeld dat er een trekhaak onder mag/ of een trekgewicht vermeld staat. dan kan ik misschien bij de RDW aangeven dat er in Nederland eenzelfde auto rondrijdt die het ook heeft en heeeeeeeeel misschien kan ik dan ook de goedkeur voor een trekhaak krijgen.
Dus wie kan mij helpen?
groet Rick


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2011 19:32 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 01, 2008 11:23
Berichten: 3228
Woonplaats: Santa Pola, EspaƱa
Een vergelijkbaar Nederlands kenteken waarop wel de trekgewichten staan vermeld, zal je niet helpen.
Er zit geen type goedkeurig op jouw truck is zowiezo niet bij zulke oude trucks.
RDW gaat helaas alleen akkoord met een verklaring van de importeur of fabrikant.

Kijk hier eens, misschien dat je daar wat mee kan. http://www.amerikaanseautopagina.com/fo ... =7&t=48134

_________________
Alfred


# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling