Het is nu do maart 28, 2024 17:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo aug 20, 2017 11:18 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 15, 2013 18:37
Berichten: 23
Woonplaats: Ulrum
Ik heb net een Dodge ram 1500 sport uit 2013 gekocht, super vet...

Wie heeft ervaring met de Uconnect (multimedia etc scherm) ik zie dat er verschillende uitvoeringen van zijn. Ik zie in mijn versie geen icoon met apps staan.

Is dit systeem te updaten of misschien te upgraden, waardoor het contact met internet kan maken? of moet ik dan echt een ander systeem inbouwen?

groet Chris


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma aug 21, 2017 12:02 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 21, 2009 17:26
Berichten: 624
Woonplaats: Herten (NL) Jeroen....
Gefeliciteerd met de aankoop.

Het 2013 systeem is helaas niet aan te passen zodat je er mee op internet kunt connecten. Er zijn wel losse systemen die er op gekoppeld kunnen worden waarmee vanalles mogelijk is.

Binnen Nederland is Car Shop fortuin heel goed bekend met het UConnect systeem. (https://www.carshopfortuin.nl)
Zij kunnen bijvoorbeeld ook de software inclusief navigatie voor je updaten.

Wil je zelf knutselen dan kun je bijvoorbeeld met Custom Tronix aan de gang (http://customtronix.com). Zei hebben een RAX kit waarmee je zelf dingen kunt doen.

De fabrieks radio is niet zomaar te vervangen omdat hij divere dingen van de auto beinvloedt (bijvoorbeeld het fabrieks alarm, luchtvering, spiegel dim functie etc etc). Ik zou Fortuin bellen om te overleggen wat mogelijk is. Het 2013 systeem ondersteund technisch 3 video inputs dus misschien dat vervanging niet noodzakelijk is.

PS Bij veel Radio's wordt bij de ombouw naar EU de USB update functie aangepast (om te voorkomen dat klanten het systeem verzieken door een US fabriek update te installeren).
Je kunt dus niet zomaar zelfstandig andere software er in zetten. Soms kan opsturen van de radio noodzakelijk zijn voordat het inladen van een update mogelijk is.

_________________
Jeroen...

Dodge Rules....
'14 Dodge 5.7L hemi CC (Granite Crystal Metalic)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 22, 2017 0:00 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 15, 2013 18:37
Berichten: 23
Woonplaats: Ulrum
Hey Jeroen,

Dank je wel voor je uitgebreide uitleg, zeer waardevol. Heb al even gekeken op de website's, je kan er een hoop leuke dingen vinden. Ben een stuk wijzer geworden, nogmaals dank hiervoor...

gr Chris


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling