Het is nu za apr 27, 2024 15:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do feb 19, 2009 21:57 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 03, 2009 11:57
Berichten: 720
Woonplaats: Boekel
Ik heb m'n stuur opnieuw laten bekleden omdat 't leer kapot was en nu doet m'n knop van de claxon het niet meer op 't stuur.
De andere van de cruise control wel allemaal dus ik vind het wat vreemd..
Ben aan 't bellen geweest voor 'n nieuwe clock spring achter het stuur maar ze vonden het heel vreemd bij Mico USA parts.
(waarvoor nog dank Wilco..)
Ze hadden 't van een Dodge nog niet gehoord dat die kapot gaan maar van een Ford wel.
Heeft iemand zoiets al mee gemaakt of nog niet?
Waar kan ik gaan meten?
Moet ik er eerst de oude clock spring er uit halen om 'm door te kunnen meten?
Ben er wel mee bezig geweest maar kom niet verder..

Gr.Karel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 19, 2009 21:59 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
Heb je wel het draadje van de claxon in het stuur weer vastgezet :?:

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 19, 2009 22:19 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 03, 2009 11:57
Berichten: 720
Woonplaats: Boekel
ford1955 schreef:
Heb je wel het draadje van de claxon in het stuur weer vastgezet :?:


Tuurlijk!.!..
Maar ik ga 'm morgen toch eens uit elkaar halen.
Hij moet toch 'n keer beginnen, maar bedankt voor de tip.
Ik zal het zeker ff na kijken voor de zekerheid!

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 19, 2009 22:56 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
En anders moet je effe kijken of het contactstifje er goed in zit,als het goed is een koper pennetje met een veertje eraan,Good luck

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling