dodgevipertrucks schreef:
Als de foutmelding wel blijft terug komen dan zou ik de pcm resetten door de accu pool er een minuut vanaf te halen. Daarna de tank dop een slag losser doen of er even helemaal af halen (mits de tank minder dan de helft vol zit uiteraard) en daarna een stukje gaan rijden om te zien of de foutmelding weer op het dashbord verschijnt. Dan weet je in ieder geval of het door de tankdop komt of niet.. Misschien heeft de tankdop een slechte ontluchting waardoor er vaccuum in de benzinetank ontstaat.
Zo zou ik het in ieder geval eerst doen voor ik iets nieuws zou kopen.. Spullen voor niks kopen is zonde
Marc had destijds ook zijn pcm laten resetten en t duurde een week ofzo eer hij weer een foutmelding kreeg,melding hoeft dus niet direct weer terug te komen
Tankdop kan bij een bepaald aantal klikjes minder goed afsluiten waardoor hij dan wel melding geeft,volgens mij staat op mijn nieuwe dop dat ie 3x moet klikken