Plaatwerk was ook slecht, spatbord randen waren verrot, deuren waren rot aan de onderkant, voorbumper en motorkap waren gesneuveld
gelukkig had ik al een nieuwe kap liggen met een bult er op. De spatborden en deuren nieuw besteld alleen is het aftermarket plaatwerk toch ff dunner en om het overal goed te laten aansluiten is er wel wat geduld voor nodig. In de tussentijd twee hele goede originele deuren van marktplaats gehaald omdat de kwaliteit daarvan toch beter is.
Cabinesteunen waren wat weg gerot dus deze weer netjes gemaakt. Dit maal uit rvs dus die overleven het wel. Vervolgens nieuwe polyurethaan cabinerubbers gemonteerd en daarna kon het plaatwerk er op.
Had nog een originele bumper liggen, deze gepast en besloten om deze te verbouwen. Wou de bumper dichter op de auto hebben en ook smaller makken aan de zijkanten zodat het meer bij de auto past. Hier nog op de originele plaats, steekt een heel stuk uit (zit normaal een kunststof deel tussen voor de afwerking).
Origineel en lelijk.
Gaten naar binnen verplaatst omdat ik daar de twee verstralers weer wil hebben.
Strook er tussen gelast anders is het ook maar een zielig bumpertje.
Even passen.
Steekt een stuk minder uit zo en past beter bij het geheel.
Middelste gat afgewerkt voor de verstralers.
Afgelast en de lampen passen.
Weer passen. Hij is ook smaller gemaakt zodat ie niet zoveel uitsteekt aan de zijkanten.
Spul weer uit elkaar gehaald en klaar voor de straler/coater.
Verse laag poedercoating en weer opbouwen.
Tijd om de bak er weer op te doen.
Bak er op en hier zitten de oude spiegels er nog op.
Nieuwe street scene spiegels.
En met dat alles was ie klaar om naar de spuiter te gaan.