Het is nu do maart 28, 2024 23:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Danny Cars
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2017 12:22 
Offline
Trucker

Geregistreerd: wo mei 10, 2017 12:20
Berichten: 133
Belgiquebasterd schreef:
Wel jammer dat men een bedrijf gaat mijden na het lezen van een post van een onbekende op een forum. Zonder bewijzen, zonder foto's,...

Ikzelf ken het bedrijf niet, zelfs nog nooit van gehoord, maar kom vaker tegen op forums waar een bedrijf zwart gemaakt wordt en waar later blijkt dat er zoals bij alle verhalen 2 kanten zijn :-).

@binniwienni, als je recht in je schoenen staat is het minste wat je kunt doen je echte naam vermelden vind ik.

Als mensen gaan liegen is daar niet tegenaan te werken

Ga ervan uit dat zijn verhaal klopt


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Danny Cars
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2017 12:28 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jun 01, 2017 16:02
Berichten: 5
om wat te bereiken? ofwel gaat zegt hij dat ik eraan geknoeid heb en/of zegt hij dat de versnellingsbak buiten garantie is.
toegegeven, ik zou contact op kunnen nemen in de hoop dat ze op miraculeuze wijze hun fout kosteloos rechtzetten. Maar als mijn andere garagist ZELF vroeg of de auto toevallig niet van daar kwam, dan laat ik alle hoop en het achtergeloop dan ook varen.

doe met mijn verhaal wat jullie willen, maar hou er aub rekening mee wanneer je twijfelt tussen verschillende garages :p


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Danny Cars
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2017 13:40 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 08, 2011 21:56
Berichten: 1100
Woonplaats: Christof, 2003 Ram uit Brugge
Of het waar is of niet maakt niet uit, het minste wat je kunt doen als je iemand zijn broodwinning aanvalt is je echte naam erbij zetten. Gans het internet staat vol met mensen die lekker hun gal spuwen over vanalles en nog wat, misschien ben jij wel die concurrerende garagist? Who knows?

In je 2e post is het verhaal van de versnellingsbak zonder olie al niet meer uit eerste hand maar van horen zeggen van een garagist...

_________________
Christof
2003 ram


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Danny Cars
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2017 14:55 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: do jun 01, 2017 16:02
Berichten: 5
Belgiquebasterd schreef:
Of het waar is of niet maakt niet uit, het minste wat je kunt doen als je iemand zijn broodwinning aanvalt is je echte naam erbij zetten. Gans het internet staat vol met mensen die lekker hun gal spuwen over vanalles en nog wat, misschien ben jij wel die concurrerende garagist? Who knows?

In je 2e post is het verhaal van de versnellingsbak zonder olie al niet meer uit eerste hand maar van horen zeggen van een garagist...


in mijn eerste post zei ik ook al dat het verhaal met de olie niet uit eerste hand was, maar van een andere garagist (herlees de post)

en opnieuw, hetzelfde kan gezegd worden over mensen die positieve reacties plaatsen. Misschien zijn dat wel vrienden/kennissen die dat schrijven? Misschien ben jij wel een medewerker van danny cars? Who knows?
en neen, ik ga mijn persoonlijke informatie niet te grabbel gooien omdat jij dat wil. (kan daar trouwens ook over liegen, zou dat dan mijn verhaal geloofwaardig maken?)

moraal van het verhaal is dat je gewoon moet opletten, in mijn geval wordt dit een duur grapje alleszins


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Danny Cars
BerichtGeplaatst: vr jun 02, 2017 16:37 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 25, 2008 16:29
Berichten: 8429
Woonplaats: Mod. Sittard NL
Binniwinnie ik heb je verhaal gelezen normaal wordt zoiets meteen door ons verwijderd.
Als iemand reageerd in een topic van iemand anders zonder zich eerst voortestellen.
Dus voor je verder reageerd stel je eerst netjes voor in het daar voor bestemde topic.
En dan kan je in elk topic reageren zoveel je wilt. :wink:

M.vr.gr.
Mod. Team Usatrucksforum

_________________
Sjeng...

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Danny Cars
BerichtGeplaatst: zo jun 04, 2017 9:00 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di nov 27, 2012 22:16
Berichten: 101
Woonplaats: Hulshout
Ben enkele jaren daar klant geweest tot ik verhuisd ben en het nu te ver is om er steeds naartoe te rijden ander ging ik er nog steeds.
NOOIT maar dan ook NOOIT klachten gehad. Steeds alles correct gedaan en alles in orde.
En ja, hij is soms wat kort van stof maar dat is gewoon hoe hij is punt.
Ze zijn er steeds vriendelijk en super behulpzaam.
Aanrader!!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling