Het is nu za apr 20, 2024 7:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma feb 17, 2014 22:43 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
D. van Rossum schreef:
Mooie john deere Velge eronder :D

Hahaha, nee deze worden dezelfde kleur als de koets. Ik zoek nog een GOEDE betaalbare spuiter die eventueel na tijd mijn bak, treeplanken en spatborden wil spuiten in dezelfde kleur als mijn cabine. Weet jij toevallig wat, zie namelijk dat je in Remunj woont.

mackie schreef:
de neus is prachtig

Ja inderdaad! Ben er zelf ook helemaal weg van, 3 keer raden wat de achtergrond van me telefoon is


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 18, 2014 0:06 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 10, 2012 20:58
Berichten: 242
Woonplaats: Roermond
Citaat:
Hahaha, nee deze worden dezelfde kleur als de koets. Ik zoek nog een GOEDE betaalbare spuiter die eventueel na tijd mijn bak, treeplanken en spatborden wil spuiten in dezelfde kleur als mijn cabine. Weet jij toevallig wat, zie namelijk dat je in Remunj woont.


haha oke dacht al hij maakt de auto groen :P

nee zou het zo niet durven zeggen, heb mijn dodge gewoon met de roller gedaan en dan ging goed. maar kan me in denken dat jij hem wil spuiten.
als je zelf handig bent ermee is het ook goed zelf te doen met een verfspuit op een compressor.

_________________
Donny
'76 dodge D200 5.2ltr. 318 V8

With Brutalforce we ride!!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 18, 2014 18:09 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Ik kan zelf wel spuiten maar ik laat dit gewoon doen. Wil dat het een zuiver resultaat word, heb Spitters in Ospel in gedachte. Binnekort daar eens langs rijden en vragen wat ze ervan denken


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di feb 25, 2014 0:03 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Vandaag mijn Manual binnen gekregen, manual uit maart 1953 :D ziet er nog goed uit voor de leeftijd :D
Afbeelding

Afbeelding

Komende week maandag en dinsdag vrij gevraagd op het werk. Maandag wat aan de tractor werkbak lassen en dinsdag hoop ik de bak van de pickup klaar te kunnen maken op het werk. Thuis heb ik geen lastapperaat of iets, op het werk hebben we een grote las tafel, spinkraan en alle nodige metaal bewerk apperaten. Deze week even een plaat laten zetten voor in het voorschot, dan kan ik die er dinsdag in lassen. Dit word de eerste keer fatsoenlijk plaat werk dus moet nog ff kijken hoe en wat, denk dat ik het stuk wat erin gaat er gewoon tegen leg en dat afteken en uitslijp of snij. En zorgen dat de bak goed stug licht en desnoods wat kokers erin punten zodat de toko niet gaat vervormen. Als dat gedaan is ga ik de klep passend maken en even kijken of ik niet toch de kettingen eraan moet laten voor het haaks laten hangen of dat ik daar iets anders op maak? (gasveer perhaps??). Als dat gedaan is kan de meuk naar de spuiter en begin ik met bank bekleden en lampen aansluiten. In tussen lijstje maken wat ik nog nodig heb etc en nodige spullen bestellen, ik denk dat de centen dan wel weer ongeveer op zijn :( But where movin on :D

Gr Joris


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 11, 2014 22:38 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Vorige week voor weinig geld 2 nieuwe banden gekocht, deze week ze op het werk er even opgedraaid en morgen de voorvelgen er weer onder mikken. Eens zien of het beter oogt,

235-70-15
Afbeelding

Difference:
Afbeelding

Afbeelding

Morgen weer foto update van de auto. Krijg deze week prijs voor het spuiten, en ik ga deze maand of volgende maand alle onderdelen bestellen in US of A. Vandaag weer bij de RDW geweest voor zekerheid wat wel en niet hoeft met keuring. Wil daar zo gauw mogelijk zijn geweest en 2 platen op de auto hebben hangen. Ik ga 7 sept Reuver meet wel halen als het zo gaat, maar niks is zeker 8)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2014 21:22 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Vanavond de bandjes eronder gegooit, ben erg blij met het resultaat. Verhouding voor-achter is precies goed in mijn ogen. Ik wil hem nog iets verlagen maar weet nog niet hoe, heeft de as onder de veer liggen. Als ik hem erboven leg is het te veel???? graag hier meningen ideeen over??

Achterband:
Afbeelding

Afbeelding

Mooie foto, kameraad gemaakt met een crappy telefoon. Gelukkig maakt me eigen telefoon wat beter foto's:
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2014 21:37 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 08, 2011 21:56
Berichten: 1100
Woonplaats: Christof, 2003 Ram uit Brugge
Limburger schreef:
Vanavond de bandjes eronder gegooit, ben erg blij met het resultaat. Verhouding voor-achter is precies goed in mijn ogen. Ik wil hem nog iets verlagen maar weet nog niet hoe, heeft de as onder de veer liggen. Als ik hem erboven leg is het te veel???? graag hier meningen ideeen over??




As boven de veer leggen en dan met langere veerschommels werken, heb ik ook zo gedaan bij mijn dodge. Ik kon alles hergebruiken dus bijna kostenloze operatie, zeker als je zelf kunt lassen.

Ik had ook een soort verstelbare veerschommel gemaakt waarmee ik verschillende hoogtes kon proberen

Verstelbare schommel

Afbeelding

_________________
Christof
2003 ram


Laatst bijgewerkt door Belgiquebasterd op wo maart 12, 2014 21:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2014 21:46 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Idee is goed, maar vind de afwerking wat brak. Kga er even naar kijken


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2014 21:49 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 08, 2011 21:56
Berichten: 1100
Woonplaats: Christof, 2003 Ram uit Brugge
Limburger schreef:
Idee is goed, maar vind de afwerking wat brak. Kga er even naar kijken



Misverstandje denk ik, die schommel op de foto zit er enkel tussen om te testen welke hoogte ik de definitieve schommel moest maken :-), had die vlug vlug in paar minuten aan mekaar gebakken. Definitieve schommel heb ik geen foto van maar is gewoon de standaard schommel in 2 geslepen en passend stuk tussen gelast.

_________________
Christof
2003 ram


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 12, 2014 22:09 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: zo mei 12, 2013 22:13
Berichten: 1116
geef toe kristof ,ge weet wat je eraan hebt ,die houd geen blad voor de mond


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do maart 13, 2014 13:31 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di jan 14, 2014 11:58
Berichten: 89
:twisted: marmer bodemplaat leggen, zakt vanzelf wel dan


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 14, 2014 19:54 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Ben maar een 20 jarig lerende jonge :D Ik ga hem denk ik eens boven op de as legen en dan eens oordelen wat het resultaat is. Iemand ideen of voor ook te verlagen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr maart 14, 2014 22:02 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 08, 2011 21:56
Berichten: 1100
Woonplaats: Christof, 2003 Ram uit Brugge
Limburger schreef:
Ben maar een 20 jarig lerende jonge :D Ik ga hem denk ik eens boven op de as legen en dan eens oordelen wat het resultaat is. Iemand ideen of voor ook te verlagen?


Big block met dikke blower erop, dan zakt hij gelijk vooraan :D :D

_________________
Christof
2003 ram


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 15, 2014 1:13 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Limburger schreef:
Ben maar een 20 jarig lerende jonge :D Ik ga hem denk ik eens boven op de as legen en dan eens oordelen wat het resultaat is. Iemand ideen of voor ook te verlagen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 23, 2014 17:02 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Vandaag tussen de buien door de bak eraf gehaald en spatbord met de treeplank, ook de wielen weer gewisseld voor te lassen en coaten. Bak ga ik 3 nieuwe kanten in maken, voorkant is al rot maar de zijkanten zitten wat deuken in, en er komt dan ook wat dikkere plaat in zodat hij en wat stugger word en hij word wat zwaarder voor wat meer asdruk (zal niet de wereld verschillen). Als dat gedaan is begin ik het eiken hout erin te maken (mits me bestelling er dan is).

Afbeelding

Dikke vette banden:
Afbeelding

Afbeelding

Searching some things out:
Afbeelding

was hem weer.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling