Het is nu za apr 27, 2024 11:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 158 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 4:22 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
Die van LMC heb ik liggen (niet te koop)

Dennis carpenter is er ook nog.

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 17:00 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di aug 13, 2013 18:02
Berichten: 91
Jurrien schreef:
Die van LMC heb ik liggen (niet te koop)

Dennis carpenter is er ook nog.

Dank je!
Heb je voor mij de LMC code voor de raamgeleiders?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 17:01 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di aug 13, 2013 18:02
Berichten: 91
Nog een vraag: Weet iemand het RAL nummer voor de kleur ROYAL MAROON?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 18:03 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za dec 24, 2011 21:57
Berichten: 595
Woonplaats: Groningen
http://www.lmctruck.com/icatalog/fb/full.aspx?Page=14

Nummer 1, de set heb ik besteld, er zijn twee soorten, moet je zelf maar even kijken welke je nodig hebt.

_________________
Greatz Jurrien

'70 Ford f100 sport custom 302 V8
'90 Bmw 525i E34 turbo build in progress
'01 Bmw 530i E39

Rebuilding: http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=15988


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di nov 05, 2013 21:51 
Offline
Trucker

Geregistreerd: zo nov 06, 2011 15:39
Berichten: 65
h.o dually schreef:
LeenTD schreef:
6bt is sowieso veel te zwaar, blok weegt 500 kilo.
Dat ga je niet redden met je max vooraslast bij de RDW met omkeuren.

een 6bt is gewoon teveel motor voor een 150/1500 kwa gewicht.
een 4bt daarintegen is er weer heel geschikt voor.


maar ik vind dit ook mooi, lekker vermogen en koppel ook in standaardvorm.




omkeuren rdw ? wegen tegenwoordig niet meer .... blok moet deugedlijk bevestigd zijn en de auto goed remmen edverder niet meer gekeurd


was dat maar zo'n feest ja.

ook nog een koopovereenkomst en herkomst van motor kunnen overleggen en weging van de aslasten voor en achter zitten er ook gewoon bij.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 17:44 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di aug 13, 2013 18:02
Berichten: 91
Paar kleine updates:
Oude raamrubber/geleiders:
Afbeelding
Nieuwe:
Afbeelding

Vervolgens de motorkap in de kleur(bijna) gerold:
Afbeelding
Kleur leek op de kleurkaart perfect, maar is in het echt wat bruiner. Geen probleem komt tzt toch een geheel andere kleur op.

Verder nog de ontiegelijk grote spiegel ingekort en deze zo gemaakt dat ik hem in kan klappen en zo mijn hok ik kan komen.
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di nov 12, 2013 18:54 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di aug 13, 2013 18:02
Berichten: 91
Volgende project: de tankvlotter
Afbeelding
Links de Ford en rechts de BMW.
Ik heb de oude weerstand van de aanzuigbuis geslepen de de weerstand met vlotter van de BMW daar aan vast gemaakt.
Volgende probleem was dat de BMW twee tanks en dus twee vlotters had. Met twee diodes is het mij gelukt om de meter met een vlotter aan te sturen. Echter kon ik maar de helft van het bereik gebruiken, nl. 0 t/m 200 Ohm ipv 400. Boven de 200 gaat de meter weer naar 0. Heb de vlotterstang zo kunnen buigen dat hij precies in het juiste bereik zit. Alles vervolgens vastgelijmd met 2K lijm.

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 13, 2013 21:07 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za apr 10, 2010 23:04
Berichten: 680
LeenTD schreef:
h.o dually schreef:
LeenTD schreef:
6bt is sowieso veel te zwaar, blok weegt 500 kilo.
Dat ga je niet redden met je max vooraslast bij de RDW met omkeuren.

een 6bt is gewoon teveel motor voor een 150/1500 kwa gewicht.
een 4bt daarintegen is er weer heel geschikt voor.


maar ik vind dit ook mooi, lekker vermogen en koppel ook in standaardvorm.




omkeuren rdw ? wegen tegenwoordig niet meer .... blok moet deugedlijk bevestigd zijn en de auto goed remmen edverder niet meer gekeurd


was dat maar zo'n feest ja.

ook nog een koopovereenkomst en herkomst van motor kunnen overleggen en weging van de aslasten voor en achter zitten er ook gewoon bij.



dat is zoon feest maar we verschillen duidelijk van mening ik heb het voor een klant nagevraagd en dat is gelukt maar van mening verschillen mag altijd :laughing6:

_________________
ex auto's
chevrolet trailblazer 4.2 ''02 4.2 gas
dodge 3500 dually 8.0 v10 4'' lift vrachtwagen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 15, 2013 18:03 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di aug 13, 2013 18:02
Berichten: 91
Mijn buurman heeft net een oude Golf om laten keuren. Herkomst blok, bevestiging blok en remmen zijn bekeken.

Heb bij de way de uitlaatdempers verwijderd, klinkt nu een stuk lekkerder zonder aso te zijn....


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 01, 2013 22:10 
Offline
Trucker

Geregistreerd: ma jan 07, 2013 23:59
Berichten: 636
Woonplaats: Maastricht
Nog leuke update's voor ons ? :mrgreen:

_________________
Dodge W200 info
http://www.dtbweb.nl
http://forum.dtbweb.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo dec 01, 2013 22:11 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di aug 13, 2013 18:02
Berichten: 91
Niet echt. Voor de zekerheid de versnellingsbak door laten spoelen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 25, 2014 12:44 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 23, 2012 9:07
Berichten: 46
Weinig updates de laatste tijd... :|

vond het wel leuk en interessant om dit te volgen... :laughing6:

_________________
Chevrolet K30 6.2L DIESEL


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 21, 2014 22:46 
Offline
Trucker

Geregistreerd: ma jan 07, 2013 23:59
Berichten: 636
Woonplaats: Maastricht
Me To, een van de meeste interessante topic's van dit forum.

_________________
Dodge W200 info
http://www.dtbweb.nl
http://forum.dtbweb.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do apr 24, 2014 16:57 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 02, 2013 12:47
Berichten: 366
Woonplaats: BE-Limburg
Enneuh?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di sep 30, 2014 8:21 
Offline
Trucker

Geregistreerd: di aug 13, 2013 18:02
Berichten: 91
Maar weer eens een (minder leuke) update.

Rij nu al een aantal maanden met veel plezier in de Ford. Omdat de APK er aan zit te komen, heb ik besloten om hem maar eens bij de RDW aan te bieden.
De ombouw van het blok was geen probleem, maarrrrrr........
Het chassisnummer staat aan de buitenzijde van de bal, terwijl dit aan de binnenzijde hoort te staan. Tevens is het nummer in de koets anders.
Nu krijg ik binnenkort een uitnodiging voor een identiteitsonderzoek. :cry:
Ik vrees het ergste... iemand advies?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 158 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 89 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling