Het is nu za apr 27, 2024 21:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: "76 W200
BerichtGeplaatst: di dec 03, 2013 20:38 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 29, 2013 20:42
Berichten: 24
Spieker schreef:
Jeroentje schreef:
Maar ja lpg er maar uit van de winter omkeuren en maar op benzine verder een paar jaar.!


Doe dat dan nog wel dit jaar en zorg dat ook dit jaar nog benzine op kenteken staat. Anders mag je volgend jaar gewoon voor lpg tarief betalen en kom je pas in aanmerking voor het benzinetarief het jaar er op.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... nbelasting


Vanaf vrijstellingoldtimer.nl:

Er zit ook een fraaie kanttekening aan de ombouw van LPG voertuigen, d.w.z. het ombouwen naar benzine. Iets wat vele wellicht (nog) niet weten maar wel staat omschreven in het Belastingplan 2014. Wanneer een LPG voertuig omgebouwd wordt naar benzine in 2014, kan niet per direct gebruik worden gemaakt van de overgangsregeling. Als dan komt die auto dan weer met ingang van het eerstvolgende kalenderjaar in aanmerking voor het overgangsrecht.

Het staat ook omschreven in het belastingplan 2014.

De benzinerijders krijgen begin januari een brief met de keus of ze van de nieuwe regeling gebruik willen maken. LPG en dieselrijders vallen sowiezo buiten die regeling en krijgen daarom de keuze niet.



Maar nu ik nog is even alle verdriet aan het verwerken ben haha, zat ik te denken:

Stel ik schaf bijv een 1500 uit 2000 aan met lpg ik laat deze verwijderen en omkeuren dan ga je toch gelijk al naar de mrb voor benzine voertuigen.
Waarom zouden ze dat dan met oldtimers niet doen, dat zou dan echt lagereschool pesten zijn

_________________
W200 5.2 bijna rijdend


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: "76 W200
BerichtGeplaatst: wo dec 04, 2013 10:11 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 11, 2010 21:49
Berichten: 1163
Woonplaats: Wieringen
Je hebt helemaal gelijk ik heb het verkeert neer gezet :oops: Als je volgend jaar het lpg er uit haalt betaal je gewoon weer het benzine tarief alleen kom je het jaar er op pas in aanmerking voor de overgangs regeling (het kwart tarief met een max van 120 euro) Hoop dat ik het zo goed zeg :D

_________________
Hilco...

AfbeeldingAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: "76 W200
BerichtGeplaatst: za dec 07, 2013 13:48 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 27, 2013 11:22
Berichten: 189
Maar als je hem dit jaar nog laat keuren voor 1 januari je nieuwe papieren binnen hebt dan mag je toch wel gebruik maken van de overgangsregeling?

_________________
Dmitri
Dodge W200 (hobby)
Volkswagen golf (daily)
Corvette C3 (WIP)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: "76 W200
BerichtGeplaatst: di dec 10, 2013 19:52 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 29, 2013 20:42
Berichten: 24
wat ik begrepen heb wel ja, nu hoor ik net dat ze 16 met oldtimer clubs naar den haag gaan zou dat misschien nog iets gaan helpen??

_________________
W200 5.2 bijna rijdend


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 103 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling