Het is nu za apr 27, 2024 13:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 20:23 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za apr 10, 2010 23:04
Berichten: 680
BusBart schreef:
Belgie?, dat is een heet mes in de boter vergeleken met hier! 't is niet voor niets dat ik pas 7, in maart 8 jaar bezig ben? ik lijk wel gek! :alien:
nou, eens kijken of ik dit weer rechtgetrokken kan krijgen, anders gaat ie de verkoop in :( :evil: :(



kan ja dat ning niet hier laten keurn op ned kenteken ???? als hij klaar is ?

met een europeese toelating moeten ze hem in frankrijk eigenlijk zo 1 op 1 toelaten

_________________
ex auto's
chevrolet trailblazer 4.2 ''02 4.2 gas
dodge 3500 dually 8.0 v10 4'' lift vrachtwagen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 22:28 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
[quote=
met een europeese toelating moeten ze hem in frankrijk eigenlijk zo 1 op 1 toelaten[/quote]

Misschien heb je gemist dat er al een Duitse brief bijzit? da's toch ook Europa... dan ga ik niet nog eens die extra kosten maken om hem in nl op kenteken te zetten. plus, ik heb geen nl adres meer, dan gaat dat ook niet.

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 26, 2013 19:16 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
h.o dually schreef:
BusBart schreef:
heel slim Roel, maar wie geeft mij bij die sloop dat certificaat dan?
nee, serieus, goed idee, maar het draait hier allemaal om certificaten, al zou ik er de space shuttle onder knopen, en ik zou ze daarbij een goed certificaat kunnen laten zien, zou dat zomaar goedgekeurd worden....


mijn oude pickup had ook een combi van tekhaak en onderijbeveiliging met papieren er bij de niuwe eigenaar zou daar mischien een kopie van willen maken ???? dan bouw jij m na en laat je een nieuwe type plaatje maken ????



Hoi Henrie,

Heb jij nog iets kunnen doen voor een copie voor die onderrijdbeveiliging?

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 12:58 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: wo mei 30, 2012 21:27
Berichten: 40
Misschien helpt het als je er een Citroen logo of peugeot logo op plakt, word die zo goed gekeurd :laughing6:

Wat een gezeik!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 13, 2013 18:12 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
Nou, Typisch is dat, tegenwoordig probeer je dingen voor elkaar te krijgen, maar je kunt net zo goed tegen een muur gaan staan lullen, want de andere partij laat (bijna) altijd afweten! Fijn is dat!
probeer je copien te regelen van bepaalde papieren, doet die persoon wel z'n best, maar op een gegeven moment hoor je daar ook niets meer van, probeer je de truck te verkopen, zijn er geinteresseerden, mail je foto's en kopie papieren, hoor je niet eens meer of ze nou eigenlijk wel of niet geinterresseerd zijn! ronduit ONBESCHOFT!!!!
moet dat nou echt, is het nu echt zoveel moeite om met AL die COMMUNICATIEMIDDELEN die we tegenwoordig hebben even te laten weten hoe het er nu voor staat???
of zijn we door al die middelen het ECHTE COMMUNICEREN verleerd???

Ik bedoel, ik neem toch ook de moeite om dezelfde avond nog een copie v/d papieren en wat foto's te maken en op te sturen?

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 13, 2013 22:07 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za apr 10, 2010 23:04
Berichten: 680
BusBart schreef:
Nou, Typisch is dat, tegenwoordig probeer je dingen voor elkaar te krijgen, maar je kunt net zo goed tegen een muur gaan staan lullen, want de andere partij laat (bijna) altijd afweten! Fijn is dat!
probeer je copien te regelen van bepaalde papieren, doet die persoon wel z'n best, maar op een gegeven moment hoor je daar ook niets meer van, probeer je de truck te verkopen, zijn er geinteresseerden, mail je foto's en kopie papieren, hoor je niet eens meer of ze nou eigenlijk wel of niet geinterresseerd zijn! ronduit ONBESCHOFT!!!!
moet dat nou echt, is het nu echt zoveel moeite om met AL die COMMUNICATIEMIDDELEN die we tegenwoordig hebben even te laten weten hoe het er nu voor staat???
of zijn we door al die middelen het ECHTE COMMUNICEREN verleerd???

Ik bedoel, ik neem toch ook de moeite om dezelfde avond nog een copie v/d papieren en wat foto's te maken en op te sturen?



het spijt me bart het is me meerdere keren beloofd dat hij het zou kopieren en mailen maar hij vertikt het en heeft inmiddels de dodge weer verkocht de nieuwe egenaar zit hier ook op het forum ik probeer hem nog even te benaderen voor je

grtz henri

_________________
ex auto's
chevrolet trailblazer 4.2 ''02 4.2 gas
dodge 3500 dually 8.0 v10 4'' lift vrachtwagen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 13, 2013 22:18 
Offline
Trucker

Geregistreerd: za maart 05, 2011 21:13
Berichten: 381
Woonplaats: in het midden van Frankrijk
Geweldig henri, zoals je misschien wel zag probeerde ik ook niet lelijk te doen tegen jou, meer tegen diegene die veel beloven, en vervolgens niets doen!, daar heb ik wél een hekel aan.
PS zou het geweldig vinden als je het voor elkaar krijgt!

groet,

Bart

_________________
Groet, Bart

1977 DODGE W-200 met een beetje geluk nog dit jaar als camper

1989 FORD F-350 7.3L IDI Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 107 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling