Zo, langzaam maar zeker maken we vorderingen.
Ik heb een body-donor gekocht voor de pickup, geen crewcab helaas, maar ik doe het er maar mee, voordeel is dat ik nu meer ruimte overhou voor een flatbed omdat de cabine vanzelf korter is.
Deze body gaat dus op het chassis van de crewcab.
Meteen een nieuwer model gepakt ivm betere beschikbaarheid en wat meer comfort/minder roest dan die ouwe lijken.
Verder nog een input shaft aangeschaft om de NP203 (fulltime 4x4) zgn divorced te maken (zodat de 10 speed er makkelijker aan kan)
(maar dan een nieuwe in de Ford doos)
Een versnellingsbak van een DAF 1700 voor de bellhousing om de 10 speed aan mn cummins te knopen:
En zoals je ziet op de 2e foto ook nog een nieuwe startmotor.
En nu zijn de centjes weer op
en moet ik zodra ik weer terugkom van mn werk een hoop spul ophalen.
In de tussentijd ook nog een 4 cilinder cummins gekocht een 4.5 4BT (voor de oplettende lezers, dat is idd meer dan de 3.9 die een normale 4BT aan inhoud heeft) en die gaat misschien ooit wel in de suburban....