Het is nu za apr 27, 2024 19:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do apr 09, 2015 18:03 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 12, 2011 9:22
Berichten: 59
Woonplaats: Groningen
Hallo iedereen,

Na een hele tijd van verhuizingen, tegenslagen, werk veranderingen en winter... kan ik eindelijk weer een beetje met de truck bezig.
Hij staat nu op een volledig andere locatie en heb minder ruimte om me heen, maar dat gaat me niet weerhouden!

Ik zal binnenkort weer wat foto's plaatsen van de vorderingen.
Ben op het moment bezig het linker voor spatbord te repareren, want heb nog steeds veel plaat werk te doen.

Over de "hoodscoop" heb ik zo mijn twijfels gekregen, gezien ook het blok dat er in ligt, dus denk dat ik dit weer dicht ga lassen.
Ik moet toch nog het 1 en ander aan roest aan de onderkant van de motorkap vervangen, dus dit is niet zo erg.

In de tussen tijd ben ik nu opzoek naar 2 andere (meer solide) deuren, rechter voor spatbord en radiateur/grill/koplamp mount (voorkant).
Ik weet dat ik ze eventueel uit de USA kan halen, maar vind ze liever ergens in Nederland, dus als iemand nog wat weet, laat het me weten!

Groeten,
Onno


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za apr 11, 2015 10:53 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 04, 2014 0:10
Berichten: 179
Woonplaats: Heibloem
Hey kijk, eerste keer dat ik deze zie hier. Ziet er goed uit! Heb al meer projecten van je gevolgt, KTM brommer/je 426 yamaha, zagen/zien er allemaal mooi uit. Succes ermee!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 29, 2015 18:27 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di apr 21, 2015 21:50
Berichten: 7
Woonplaats: Gorinchem
Hallo Onno,

Mooi project! Ik bestel nieuwe onderdelen op www.pch.nl, zij zijn ook importeur bij www.lmctrucks.com. Op die site kan je een catalogus downloaden voor de ford, waar echt elk onderdeeltje in te vinden is. Als je de onderdeelnummers dan naar pch stuurt, maken ze een er een prijs voor.

2e hands onderdelen kan je bij downtown usa cars halen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 104 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling