mcelcamino schreef:
uhh, ja ik heb ook een grijze een '78er maar ook een blauwe ook een '69er en 350, ooit leek die erg op die van jou....
heb de '69er in '99 gekocht en ca 5 jaar mee rondgereden, maar dan ook flink, gemiddeld 600 km per week in wind en weer....
Hellaas was het niet de beste koop die ik gedaan heb na een aantal jaar bleek hoe slecht de auto eigenlijk was
Ht is de eerste UScar die ik ooit kocht en een echte leerschool geweest en nog steeds en hoop hem nooit kwijt te raken
http://s74.photobucket.com/albums/i273/mcelcamino/my%20rides/el%20camino%201969/ hier staan al de foto's die ik online heb van m'n '69er en kan je wel zien wat er aan is gaan schorten....
Het was een Mexicanstyle fixerupper niet geplamuurd maar gestukadoord
In de 5 jaar rijden heb ik er wel enorm van genoten en de auto ook echt niet gespaard, ben er zelfs mee op wintersport geweest
nu hoop ik dat ooit, ooit m'n project weer op de weg mag verschijnen...... hellaas op dit moment geen tijd en geld
Oh my god.... That hurts....maar aan de andere kant heb je er wel van genoten en dat is ook erg belangrijk.. de auto heeft geleefd en gereden..
Maar zij is dan ook echt compleet weggeroest. Geen enkel bodypanel waar niet iets aan verroest is.
Ik hoop dat mijn baby er nooit zo uit zal komen te zien..
Dit zal nog wel even op zich laten wachten voordat je dat opgeknapt hebt. Maar wat een klus en waar in godesnaam moet je beginnen?
Je word al moedeloos als je dit ziet....
Ik denk dat het een full ground up restoration zal worden... dus compleet strippen en dan sparen voor de zandcabine, laten zandstralen (ben je meteen van alle roest af en zie je wat er allemaal gedaan moet worden) en dan panelen gaan vervangen. stuk voor stuk. (als tenminste het chassis nog goed is..)
Maar wel goed om te weten dat jij verstand hebt van een 350 el camino uit 1969
Heeeeeeel veel succes