Het is nu do maart 28, 2024 15:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jun 25, 2013 16:03 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2012 16:36
Berichten: 109
Heb van een kennis het aanbod gehad om z'n '71 El Camino project over te nemen (problemen) Aangezien ik zelf al een truck aan het opknappen ben wordt die verkocht. Voordat ik hem aanschaf wil ik graag weten of er nog mensen op zoek zijn naar een leuk compleet project of eventueel onderdelen voor 68-72?

Het gaat om een 71'er met 454 en Th400. Het blok is keurig (met torker manifold, holley double pumper, headers, etc) en ga ik lopend maken voordat die verkocht wordt. Chassis is erg gaaf zonder slechte plekken en goede ophanging, alleen shocks achter moeten even vervangen worden. Nieuw dubbel uitlaatsysteem. Met NL kenteken!

Body staat er los op en is helemaal kaal in de vorm van dat er niks meer aan zit. Over het algemeen erg hard met wat kleine laswerkzaamheden. Alles zit erbij, deuren, achterklep, fenders en een nieuwe goodmark motorkap. Voorbumper erg netjes in het chroom.

Verder nieuwe body mount rubbers, nieuwe bedrading, nieuwe spiegels, nieuwe emblemen, de hele mikmak. Interieur is gaaf met erg goede bank, mooie deurpanelen, dash weet ik nog niet.

Enige dat mist is het voorraam en achterbumper. Hij gaat bij voorkeur weg als compleet project. Als dat niet uit kan gaat die in parts en mocht dat uiteindelijk ook niet lukken houdt ik hem zelf maar ;)... Bij interesse kan ik wat pics (en de auto zelf) regelen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma aug 12, 2013 15:14 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2012 16:36
Berichten: 109
Koop is op het laatste moment niet doorgegaan, dus helaas geen onderdelen.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling