Het is nu za apr 27, 2024 18:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di okt 13, 2015 13:59 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 26, 2014 20:33
Berichten: 10
Beste Mensen,

gezien ik sinds zaterdag pick up loos ben geworden , ben ik opzoek naar een nieuwe pick up.
Momenteel heb ik een leuke optie gezien , en dat is ( wat de titel al zegt) een DODGE RAM 1500 Laramie 4X4 5.7 V8 Hemi bouwjaar 2004.

Daar ik nog niet al teveel weet van de kwaaltjes van deze auto wil ik jullie vragen voor wat info.
De auto waar ik naar wil gaan kijken heeft ( volgens de garage eigenaar) schijnbaar nog geen kop of schakelbak revisie gehad.
Km stand van de auto is 245.000 en ja het zijn km. auto is sinds day one in NL en altijd op gas gereden.

Alle info wat jullie mij kunnen geven is van harte welkom, natuurlijk ook de positieve dingen vermelden.
Ik heb laatst 3 ford f150 gereden bouwjaar 2004/2005 en de koppel van de auto's vond ik echt zwak (ondanks de 305 pk).
Hoe is de koppel van een hemi??? enz

Ben benieuwd naar jullie feedback

Alvast bedankt,

Groet Maurice.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di okt 13, 2015 18:13 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Hoi

Vermogen is echt super , als je dat tegen valt dan laat hem maar staan :wink: achteras diff is een zwak punt, slotjes van sperpaket komen los . Gewoon ff kijken of het differentieel droog is bij de kroonmoer en of hij twee strepen trekt (mag ook in het zand :mrgreen: ) koppen kunnen goed tegen gas , en zeker bij normaal gebruik, als hij veel een zware aanhanger heeft getrokken dan kan het wel eens anders zijn natuurlijk. Bakken zijn ook betrouwbaar maar dat kun je wel voelen ,schakelt hij soepel en zonder slip . Voor de rest weinig problemen met die trucks , ik heb er 7 jaar een gehad ,en die had 220.000 gelopen, liep nog als nieuw .



http://Www.marlog-car-handling.com


http://Www.rockauto.com

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling