Het is nu za apr 27, 2024 17:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dodge eigenaar gezocht
BerichtGeplaatst: wo mei 06, 2015 15:35 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: wo mei 06, 2015 14:56
Berichten: 2
Beste leden,

In onze zoektocht naar 1 of 2 enthousiaste Dodge eigenaren vragen wij graag uw aandacht voor het volgende.

Stichting Opkikker verzorgt Opkikkerdagen voor gezinnen met een chronisch ziek kind in de leeftijd van 0-17 jaar. Wij hebben een samenwerkingsverband met ruim 80 ziekenhuizen, die de gezinnen bij ons aanmelden voor een unieke Opkikkerdag: even het ziek zijn vergeten en lekker een dag met het hele gezin genieten! Voor zo’n dag wordt gekeken waar de interesses van het gezin liggen, waarna een persoonlijk draaiboek wordt gemaakt. Deze activiteiten kunnen overal in Nederland plaatsvinden en liggen uit een van photoshoots met idolen tot VIP zijn bij een concert van een beroemde DJ, maar we doen ook kleinere activiteiten zoals het bezoeken van een zwembad en karten.

Op dit moment ben ik een Opkikkerdag aan het organiseren voor René en zijn familie. René is 15 jaar en komt uit Den Horn, een dorp bij Groningen. René is fan van grote Amerikaanse Dodge auto’s! Ook vind hij het leuk om op zijn spelcomputer te racen en in het echt te karten. Nu lijkt het mij super cool om deze 2 dingen te combineren. Ik probeer een terrein/circuit in Drachten vrij te krijgen zodat René hier met een instructeur kan rijden. De baaneigenaar is erg enthousiast en kijken wat zij voor ons en René kunnen betekenen. Wat zij echter wel willen is dat er een professionele instructeur of coureur achter het stuur zit.

Nou heb ik hierbij het volgende bedacht. 1 of 2 Dodge’s rijden over dit circuit. In deze auto’s een instructeur/coureur achter het stuur. René of iemand uit hun gezin in de bijrijder stoel en de eigenaar van de Dodge erbij. Dit omdat deze auto’s eigendom zijn van de eigenaren en deze natuurlijk niet zomaar hun auto aan een vreemde meegeven.

Zoals ik al zei ben ik opzoek naar 1 of 2 (of wanneer er veel enthousiasme ontstaat meer) Dodge eigenaren die het leuk vinden om René de dag van zijn leven te bezorgen en met hun auto over deze baan wil rijden. Ik heb er echter moeite mee om in een netwerk van Dodge eigenaren te komen, maar kwam gelukkig langs dit forum en ondanks dat dit niet onze standaard manier van relaties zoeken is, probeer ik dit door de tijdnood toch.

De Opkikkerdag vind plaats op 12 mei a.s. en vind plaats op baan van VEC Drachten.

Mocht de baan door (weers)omstandigheden niet bruikbaar zijn, ben ik op zoek naar een eigenaar van een Dodge die Rene en zijn familie van Den Horn naar Leeuwarden wil rijden, of ergens tijdens deze dag het gezin van een activiteit naar een andere activiteit wil rijden.

Verdere informatie over onze stichting kunt u vinden op http://www.opkikker.nl, natuurlijk mag u bij vragen een reactie onder deze post achterlaten, ik reageer zo snel mogelijk!

Met vriendelijke groet,

Mark Kuijpers
Stagiair Algemene/Facilitaire Zaken

Stichting Opkikker
Kerkstraat 92
1354 AC Almere-Haven
http://www.opkikker.nl


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo mei 06, 2015 21:12 
Offline
Super Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 19, 2009 15:34
Berichten: 5131
Woonplaats: Almerika Andre-Cummins
Hoi Mark

Zoek je een srt - 10
Of maakt dat niet uit?

Als het niet uitmaakt ga eens langs Venza in Haven
Mss dat die wat kunnen regelen
Het is wel kort dag

Sucsess

_________________
ANDRE - CUMMINS

Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling