Heb mezelf eens verwend met volgend speelgoedje:
http://www.ktm.com/be-nl/naked-bike/690 ... zUoEc409H4Het is niet direct een vliegmachien maar voor "beroepsverplaatsingen" ideaal , zeer kompact en weegt niet te veel.
Hij is ingeschreven op 32KW zodat mijn dochter volgend jaar als ze 20 jaar wordt er ook mee kan rijden met een A2 rijbewijs.
Momenteel is hij afgeleverd zonder de 32kw(software) begrenzing, maar als't volgend jaar nodig is kan hij begrensd worden .
Nu kan de SRT-10 wa uitrusten tot het najaar. Ik moest ondertussen elke dag +- 60km rijden voor mijn werk ( vroeger +-5 km)
Dus scheelt dat elke dag +- 10€ brandstof . Plus de motor is als bedrijfvoertuig ingeschreven ( iets en niks BTW te betalen
) wat fiscaal vééél aantrekkelijker is dan een auto tegenwoordig met al die stomme wetten omtrent de emissienormen.
_________________
Koen
SRT-10 Yellow Fever 192/500
K&N cold air intake,SCT tuner,complete B&B exhaust
EBC brakes,BBK Trottlebody.