Hey Nightrunnen, alvast bedankt voor je antwoord !
Ivm met de nokkenassen, dat is de info die ik kan vinden.
JMB custom cam :
ADV DUR . int 277 / exh 285
DUR @ .050 : int 229 / exh 235
valve lift : int .587 / exh .584
Lobe sep : 114.0
Heb altijd 95 getankt, anders draai ik op LPG. (LPG niet meer gebruikt sinds).
De rebuild heb ik laten doen, had het wel zelf geprobeerd maar leek me te moeilijk zonder de goede tools en machines.
Hij loopt slecht sinds de rebuild, en nu slechter na de dyno (maar heb ook een sparkplugwire geneukt dus ja).
Heb verlede week nog de compressies laten nemen om zeker te zijn 12.5-13 overal. Volgens de shop is er onverbrande fuel, dus ofwel bougies of injectoren volgens hen.
De 570pk ging makkelijk, geen problemen met backfire of gestotter. Soms op de dyno als we de SRT hadden gestart loopte hij niet lekker, effe uitzetten en herstarten en hij was beter.
Na 6 pulls wou hij niets meer deftig doen.
Volgas was Torrie bezig naar de 12.8 stationair te komen, daar waren we ook bijna op aangekomen, stationair loopt ie 14-16. Niks anormaals denk ik.
Met de originele tune was ik op de openbare weg op 12.1.
AFR bij een van de laaste pulls: (+ video
https://dl.dropboxusercontent.com/u/30773845/srt/IMG_1893.MOV)
1500 : 11,5
2000 : 12,2
2500 : 12,4
3000 : 12,2
3500 : 12,6
4000 : 12,5
4500 : 13,2
5000 : 13,2
5500 : 12,9
6000 : 12,5
Dyno :
Blauw was de laaste goede pull, daarna zwart en rood met zelfde tune.
Wat ik wel soms heb is een EVAP 1486 (uit hooft) code, maar die komt en verdwijnt...
Ik moet in elk geval eerst die beschadigde bougiekabel vervangen (gelukkig is het nummer 2, nog makkelijk aan te geraken).
Daarna dacht ik de injectoren te laten testen en reinigen (ultrasound).
Ben je in België Martin ?