Het is nu vr maart 29, 2024 0:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Led 9007 bulbs
BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2016 1:01 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 12, 2010 22:05
Berichten: 1255
Woonplaats: Ouddorp
Ik heb alle lampen bij Immers besteld ( Topservice! :D ), alleen is de opbrengst minder dan ik had verwacht...

Nu heb ik ondertussen wel ergens gelezen dat het voornamelijk veroorzaakt word door de vorm van de reflector...

Wat betreft de weerstanden, is het niet moeilijk om deze te plaatsen. heb ik bij mijn achterlichten (ook Led) links en rechts een weerstand moeten plaatsen.
Bij de knipperlichtjes in het voorspatbord ( ook vervangen door Led) links en rechts.
Bij de koplampunits 1 voor de raw/stadslicht, 1 voor dimlicht en 1 voor grootlicht, dit zowel links als rechts. En waarschijnlijk
moet ik er nog 1 plaatsen bij de dagrijverlichting, deze fungeren nu als flashlights als dimlicht nog niet ingeschakeld is.
De mistlampen voor kun je wel zo door Led lampen vervangen, deze zijn niet aangesloten op de lamp out melding.

Zal proberen ergens volgende week foto's te maken in het donker.

_________________
Jaco

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Led 9007 bulbs
BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2016 10:37 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 19, 2016 12:59
Berichten: 45
jaco schreef:
Ik heb alle lampen bij Immers besteld ( Topservice! :D ), alleen is de opbrengst minder dan ik had verwacht...

Nu heb ik ondertussen wel ergens gelezen dat het voornamelijk veroorzaakt word door de vorm van de reflector...

Wat betreft de weerstanden, is het niet moeilijk om deze te plaatsen. heb ik bij mijn achterlichten (ook Led) links en rechts een weerstand moeten plaatsen.
Bij de knipperlichtjes in het voorspatbord ( ook vervangen door Led) links en rechts.
Bij de koplampunits 1 voor de raw/stadslicht, 1 voor dimlicht en 1 voor grootlicht, dit zowel links als rechts. En waarschijnlijk
moet ik er nog 1 plaatsen bij de dagrijverlichting, deze fungeren nu als flashlights als dimlicht nog niet ingeschakeld is.
De mistlampen voor kun je wel zo door Led lampen vervangen, deze zijn niet aangesloten op de lamp out melding.

Zal proberen ergens volgende week foto's te maken in het donker.




hallo jaco

welke set heb jij van ons ? de laatste met E keurmerk, of ouder model ?
en bij ons is zoiezo, > niet tevreden geld retour !

weet dat bij ram modellen voor 2006 er slechte spiegels in zitten waar je zoiezo geen beter licht mee krijgt op de weg
met de led sets heb je wel meer licht op de weg ,maar wil niet zeggen dat het beeld beter wordt
beeld moet juist ook hetzelfde blijven, anders zou je grootlicht effect krijgen en zijn je mede weg gebruikers niet blij mee


mvg
leon

_________________
mvg leon

www.immers.info
RAM slecht licht ?? nee hoor ! :wink:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Led 9007 bulbs
BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2016 23:31 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 12, 2010 22:05
Berichten: 1255
Woonplaats: Ouddorp
Ik heb deze set (17525)
Afbeelding



limmers schreef:
jaco schreef:
Ik heb alle lampen bij Immers besteld ( Topservice! :D ), alleen is de opbrengst minder dan ik had verwacht...

Nu heb ik ondertussen wel ergens gelezen dat het voornamelijk veroorzaakt word door de vorm van de reflector...

Wat betreft de weerstanden, is het niet moeilijk om deze te plaatsen. heb ik bij mijn achterlichten (ook Led) links en rechts een weerstand moeten plaatsen.
Bij de knipperlichtjes in het voorspatbord ( ook vervangen door Led) links en rechts.
Bij de koplampunits 1 voor de raw/stadslicht, 1 voor dimlicht en 1 voor grootlicht, dit zowel links als rechts. En waarschijnlijk
moet ik er nog 1 plaatsen bij de dagrijverlichting, deze fungeren nu als flashlights als dimlicht nog niet ingeschakeld is.
De mistlampen voor kun je wel zo door Led lampen vervangen, deze zijn niet aangesloten op de lamp out melding.

Zal proberen ergens volgende week foto's te maken in het donker.




hallo jaco

welke set heb jij van ons ? de laatste met E keurmerk, of ouder model ?
en bij ons is zoiezo, > niet tevreden geld retour !

weet dat bij ram modellen voor 2006 er slechte spiegels in zitten waar je zoiezo geen beter licht mee krijgt op de weg
met de led sets heb je wel meer licht op de weg ,maar wil niet zeggen dat het beeld beter wordt
beeld moet juist ook hetzelfde blijven, anders zou je grootlicht effect krijgen en zijn je mede weg gebruikers niet blij mee


mvg
leon

_________________
Jaco

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Led 9007 bulbs
BerichtGeplaatst: di jan 24, 2017 18:15 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Vanmiddag ff bij leon kennis wezen maken , nog bedankt voor de koffie leon :wink: mooie truck met goed (led) licht kerel, da wil ik ook :mrgreen: ik ga zsm ff jou trapje in elkaar lassen en dan kom ik verlichting bestellen :wink: ik hou je op de hoogte wanne :!:



Afbeelding





http://Www.rockauto.com



http://Www.marlog-car-handling.com

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Led 9007 bulbs
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2017 10:22 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 19, 2016 12:59
Berichten: 45
ja peer komt goed

en ja licht is er genoeg indien gewenst , en daar komen wij wel uit 8)

zelf nog ff goed bedenken wat er bij mij voorop allemaal komt, zichtbaar en ja onzichtbaar, dus plaats dan ook wel ff fotos

_________________
mvg leon

www.immers.info
RAM slecht licht ?? nee hoor ! :wink:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Led 9007 bulbs
BerichtGeplaatst: di maart 07, 2017 17:42 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Led lampen opgehaald bij leon Immersled-lights . Grootlicht kleinlicht en mistlicht ,Echt super Leon, jij een trapje ik lampjes 8) ik ga ze zo snel mogelijk monteren :!:



Afbeelding

Www.immers.info


http://Www.rockauto.com


http://Www.marlog-car-handling.com

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling