Het is nu za apr 27, 2024 22:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

welke rijhoogte hoort bij een truck
verlaagd 23%  23%  [ 5 ]
zoals hij uit de fabriek is gekomen 45%  45%  [ 10 ]
verhoogd 32%  32%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 22
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vreemde gedachtenkronkel
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 18:29 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 10, 2008 11:55
Berichten: 1123
Steeds weer zie ik dat mensen hun truck verlagen en anderzijds ( vooral in de USA is dat een trend) personenauto's verhogen. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat vreemd. Waarom niet als je een lage wagen wilt gewoon een lage wagen gekocht en als je een hoge wagen wil een hoge gekocht. Ik zou persoonlijk een truck nog eerder verhogen dan verlagen. Ik doe het niet omdat ik anders helemaal geen enkele parkeergarage meer in kan. :D

_________________

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 18:35 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
Ik vind het bij mijn truck wel tof als hij verlaagd is,maar bij andere trucks zoals een chevy 1500 4x4 of een F-150 4x4 of een Dodge ram vind ik het wel weer mooi als ze verhoogd zijn.
Mijn mening is als het 2WD is velagen en 4WD verhogen,groeten Marco

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 18:35 
dutchtbi88 schreef:
. Waarom niet als je een lage wagen wilt gewoon een lage wagen gekocht en als je een hoge wagen wil een hoge gekocht. ! .


Ja, leuk. Maar sommige mensen kopen een hoge auto en willen nog hoger en zo ook andersom.
Mijne is toch al te hoog voor wat voor garage dan ook, maar zou de mijne nog wel hoger wilen hebben hoor!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 18:50 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 12, 2008 19:34
Berichten: 145
Woonplaats: borgloon be
ben het voledig eens met marco


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 20:34 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 19, 2008 21:41
Berichten: 3640
Woonplaats: Rotterdam. René
ford1955 schreef:
Ik vind het bij mijn truck wel tof als hij verlaagd is,maar bij andere trucks zoals een chevy 1500 4x4 of een F-150 4x4 of een Dodge ram vind ik het wel weer mooi als ze verhoogd zijn.
Mijn mening is als het 2WD is velagen en 4WD verhogen,groeten Marco


ben het voledig met marco eens :thumbup: met een 2WD kan je dan vaak wat sportieve rijden als hij verlaagd is maar hoe ze standaard zijn vind ik ze vaak prima en aan de andere kant met een paar hele dike wielen en verhoogen is ook super vet 8) (ik zeg maar zo smaken verschillen)

_________________
RENÉ....
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 20:55 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 20, 2008 21:54
Berichten: 727
Woonplaats: Langdorp,Belgie
ford1955 schreef:
Ik vind het bij mijn truck wel tof als hij verlaagd is,maar bij andere trucks zoals een chevy 1500 4x4 of een F-150 4x4 of een Dodge ram vind ik het wel weer mooi als ze verhoogd zijn.
Mijn mening is als het 2WD is velagen en 4WD verhogen,groeten Marco

Marco, ik ben het volledig met je eens :thumbleft:
De mijne zou ik alleen vooraan willen verlagen,hier zou ik nog eens moeten voor zien of dit verkrijgbaar is.

_________________
Kris
Magnaflow
Viper powered
Afbeelding Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 21:57 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
RAM SRT-10 schreef:
ford1955 schreef:
Ik vind het bij mijn truck wel tof als hij verlaagd is,maar bij andere trucks zoals een chevy 1500 4x4 of een F-150 4x4 of een Dodge ram vind ik het wel weer mooi als ze verhoogd zijn.
Mijn mening is als het 2WD is velagen en 4WD verhogen,groeten Marco

Marco, ik ben het volledig met je eens :thumbleft:
De mijne zou ik alleen vooraan willen verlagen,hier zou ik nog eens moeten voor zien of dit verkrijgbaar is.

Als het goed is is er een Topic over,maar ik weet niet waar,ik heb bij Moly z'n SRT een setje eronder geschroefd van X-Metal maar daar was hij niet erg tevreden over,want achter lag hij veel te laag en de bijgeleverde schokdempers waren bagger,inmiddels heeft hij de veerschommels achter alweer veranderd (kortere dan standaard)en de standaard dempers eronder zitten,en nu rijdt hij super,Dus als je meer wilt weten maak effe een Topic aan in Dodge SRT,Groeten Marco

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo nov 05, 2008 22:20 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
dodgevipertrucks schreef:
Ik had mn 96er Ram indy met een Bell-Tech 2/4 kit verlaagd.. Vooraan nieuwe spindels en achter een flip kit.. Ik vond het helemaal super om te zien en hou ook wel van lowered 2wd trucks :thumbup: Het nadeel was wel dat als ik op de snelweg reed en er zat een kuil of bult in deweg dat mn voorbanden in de spatborden aanliepen.. Achter had ik het probleem dat mn achteras soms tegen ht chassis beukte als ik te hard door een kuil reed.. Achter heb ik toen en C-notch in het chassis gemaakt zodat de achteras weer meer ruimte had om te kunnen inveren.. Na het plaatsen van de chrome 20" velgen kwam er weer een probleem bij dat de banden in de binnenschermen aanliepen zodra ik het stuur tot de max links of rechts draaide... Kortom verlagen is super mooi om te zien maar ik ben er wel van genezen.. Onder mn SRT komt ook zeker geen loweringkit meer want hij rijdt zo fantasties en niet meer bij iedere drempel of kuil in de weg vol in de ankers te gaan :wink:


Elk voordeel,heeft een nadeel(van wie was die uitspraak ook alweer :?: )Groeten Marco

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 0:14 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:34
Berichten: 4658
Woonplaats: Beets
dodgevipertrucks schreef:
Ik had mn 96er Ram indy met een Bell-Tech 2/4 kit verlaagd.. Vooraan nieuwe spindels en achter een flip kit.. Ik vond het helemaal super om te zien en hou ook wel van lowered 2wd trucks :thumbup: Het nadeel was wel dat als ik op de snelweg reed en er zat een kuil of bult in deweg dat mn voorbanden in de spatborden aanliepen.. Achter had ik het probleem dat mn achteras soms tegen ht chassis beukte als ik te hard door een kuil reed.. Achter heb ik toen en C-notch in het chassis gemaakt zodat de achteras weer meer ruimte had om te kunnen inveren.. Na het plaatsen van de chrome 20" velgen kwam er weer een probleem bij dat de banden in de binnenschermen aanliepen zodra ik het stuur tot de max links of rechts draaide... Kortom verlagen is super mooi om te zien maar ik ben er wel van genezen.. Onder mn SRT komt ook zeker geen loweringkit meer want hij rijdt zo fantasties en niet meer bij iedere drempel of kuil in de weg vol in de ankers te gaan :wink:



Me buurmeisje reed vorig jaar met een golf die lag 8mm van de grond zonder air-ride dus niet zo zeuren jij he :D

_________________
:wave:
Roel

2005 YELLOW DODGE 2500
450 HP DIESEL - BANKS POWER - SKYJACKER LIFT


Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 1:10 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 12, 2008 0:32
Berichten: 3935
Woonplaats: Antwerpen
mijn Hemi reed stukken beter op de autobaan en bij op-en afritten ging hij echt stukken beter , en een veiliger gevoel ,
de hemi was een 2x4 met een 2/4 Kit van Eibach.

voor de rest helemaal eens met Marco.

als ik mijn SRT zou verlegen moet ik echt wel weten wat de beste optie is.

_________________
Afbeelding
2006 SRT-10 QC


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 21:31 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 23:18
Berichten: 910
Woonplaats: Bergen op Zoom
Ik ga voor verhogen alleen komt dat wegligging niet ten goede. Dus al met al lekker zo laten

_________________
5th gen Ram 1500


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 21:39 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 19, 2008 21:41
Berichten: 3640
Woonplaats: Rotterdam. René
jschlee schreef:
Ik ga voor verhogen alleen komt dat wegligging niet ten goede. Dus al met al lekker zo laten


ik heb een jaar of 12 geleden een chevy 1500 pick up gehad en ook verhoogd en die reed beter dan ooit te voor :mrgreen:
het leg er gewoon aan welk set je koopt er zijn verhogings en verlagings set's te koop waar bij de rij eigenschappen veel beter worden maar er is ook een hoop BAGGER TE KOOP :!: :!:

_________________
RENÉ....
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 21:41 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 23:18
Berichten: 910
Woonplaats: Bergen op Zoom
Ook als je met 500pk door de bocht gaat? volgens mij is dat natuurkundig een lastig verhaal :drunken:

_________________
5th gen Ram 1500


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 21:48 
Offline
Pro Trucker

Geregistreerd: vr mei 23, 2008 14:45
Berichten: 2922
Woonplaats: Spijkenisse
Het was geen 500 maar wel een dikke 499 :D :D :D ,geintje,IK heb die Truck samen met Moly verhoogd met een suspension kit van Rancho,en de wegligging werd aanzienlijk :shock: verhoogd,ook wat Rene schrijft dat er een hoop bagger te koop is zowel voor verhogen als verlagen,groeten Marco

_________________
Groeten Marco
1955 Ford F-100
429CUI(op benzine en loodvervanger)
C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 06, 2008 22:05 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
ik ga der lekker niks aan doen :lol: het is een pick-up en geen race auto :shock: ik ben dan meschien wel een zeikert maar toch . ik vind de wegligging voor mijn rij steil dik in orden zo :thumbright: dus optie 2 en het zijn er meer zie ik die er zo over denken :wink:

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling