Het is nu do maart 28, 2024 15:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Truck kopen, ja of nee?
BerichtGeplaatst: di okt 23, 2018 22:02 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: zo jan 31, 2016 23:16
Berichten: 3
In 2016 heb ik mij voorgesteld, was toen opzoek naar een truck om mijn Vw T5 te vervangen. Sindsdien is er veel veranderd:
- kort nadat ik mij had voorgesteld, verloor ik van de een op de andere dag mijn baan (na 17 jaar en altijd zeer positieve beoordelingen)
- Na een pittige strijd tussen de advocaten, trok ik aan het langste eind, maar ook een hoop stres en een deuk in mijn eigenwaarde rijker.
- Eerst de tijd genomen om alles een plek te geven, daarna weer lekker aan het werk bij mij nieuwe werkgever. Hierdoor rijdt ik veel meer km/jr. 35K ipv 15K per jaar.
- Hiervoor een BMW 5 serie gekocht en geen truck.
- afgelopen jaar is mijn vrouw gesteriliseerd en in februari bleek zij toch zwanger van ons derde kindje.

- Inmiddels is op 4 oktober mijn prachtige dochter geboren en blijkt de BMW te klein voor 3 kinderen in een kinderstoel en een grote hond (Rhodesian Ridgeback) en kinderwagen in de kofferbak.

Ik overweeg nu toch weer om een truck te kopen, met de bedoeling om mijn gezin en hond in de cabine te vervoeren. Hond op de grond bij de kinderen.
Iemand ervaring met 3 kinderen (0, 3 en 7 jaar oud) in een kinderstoel op de achterbank? in wat voor truck? met wat voor cabine? en zou er dan nog plaats zijn voor een grote hond?

Al jaren lang breng ik voor een aantal bekende de caravan naar de camping en wat boten vanuit de stalling naar het water (vanwege de grote auto's). Uiteraard krijg ik hiervoor een vergoeding, nu zit ik er zelf aan te denken om een bedrijf te starten en dit gewoon te gaan factureren en om zo voor het lagere wegenbelsstingtarief in aanmerking te komen (red gemakkelijk de 10% aan zakelijke kilometers per jaar). Iemand anders ervaring met het starten van een bedrijf, kleine omzet maar wel het lage wegenbelastingtarief?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo okt 24, 2018 12:26 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Een truck met grote cabine ( bvb dodge ) voldoet aan al jou wensen daar ben ik van overtuigd. En uiteraard zeg ik koop een dodge , rij ik zelf al 25 jaar en bevalt me prima . :wink: succes er mee :!:

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za okt 27, 2018 15:09 
Offline
Trucker

Geregistreerd: do feb 12, 2015 16:35
Berichten: 73
Wat peer zegt een Dodge heeft genoeg cabine ruimte voor jouw gezin.

Voor de honden twee old english mastiffs heb ik een huif gekocht in ursem want dat ding is gelijk rdw goed gekeurd.

Op den duur ga je je toch kapot ergeren aan de haren en de putlucht na de zoveelste moerasduik, het sportieve is wel gelijk verdwenen met een huif maar het is wel ideaal.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling