Sorry dat ik mij niet even voorstel, ik heb nl. nog geen truck en sta op het punt één te kopen.
Ik wil héél graag een RAM 1500 Laramie. Ik ben er al een hele tijd mee bezig, maar wegens gezondheidsproblemen heb ik er 2 maanden niet mee bezig kunnen zijn.
Nu terug, brandt het echt om hem
nu te kopen...
Ik denk zowel aan Leie Auto's als Handiri (ik woon in België).
Voordeel is dat alle dealers nu van hun 2017-stock afwillen, en er blijkbaar geen verschil zal zijn met 2018. Dit model is dus prima voor mij.
Ik ga er vanuit dat de RAM's bij Leie en Handiri allebei full-option zijn.
Het enige verschil is dat die van Handiri air suspension heeft, en toch nog een €2.000 goedkoper is.
Het prijsverschil maakt niet veel uit, maar is air suspension echt beter? Ik hoorde dat in stadsverkeer de gewone coil springs net comfortabeler zijn, maar de auto zal ook dienen voor langere snelwegritten (maar voornamelijk voor woon-werkverkeer via kleinere baantjes).
Leie kan ook alle extraatjes voorzien die ik wil (zoals een Jason-kofferdeksel), inclusief LPG onderaan.
Ik weet niet of Handiri dit kan...
Enige grote minpunt is de horrorverhalen die ik over Handiri heb gehoord.
Dit is bijvoorbeeld al zoiets waarvan alle haren op m'n lijf gaan rechtstaan, en het is er maar één van de velen.
Is Handiri echt zo slecht?
Ik wil uiteraard goede service, onderhoud, geen voorvallen als "jij hebt die schade gemaakt" als de garage een fout maakt en vriendelijke garagehouders...
Enige reden dat ik twijfel aan Handiri is omdat ze natuurlijk air suspension hebben voor een betere prijs, én 40 kilometer dichterbij zijn voor mij...
Leie is dan weer een officiële AEC-dealer...
Plaatst Leie Auto's ook goede LPG-installaties? Is dit een Prins VSI en hoe gaat dit precies (ken niet veel van LPG, met verdamper(s)?).
Ze spraken wel over een 20 pk verlies, maar op 401 lijkt me dat vrij weinig.
Alle hulp is echt enorm gewaardeerd!