Het is nu do maart 28, 2024 18:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2016 10:49 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 23, 2015 10:03
Berichten: 104
Woonplaats: Halle
Gewoon ram schreef:
Maarre heb je nu al een auto besteld?
En waar?
Ik ben zelf ook nog opzoek,maar denk dat ik mn in maastricht ga bestellen.
Zeer zeer goede service,en uiteindelijk ook nog eens de goedkoopste :lol:


Nee, ik heb nog niets besteld.
Ik heb de auto ook pas 1 september nodig (zie OP) maar ga hem ergens in Maart bestellen.
Ga in de loop van deze maand eens naar Maastricht ;-)

_________________
Yes it's fast, No you can't drive it !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2016 13:11 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 03, 2016 18:06
Berichten: 30
Woonplaats: Westfalen deutschland
Volgens dickerschutz krijgen ze deze maand de nieuwe
Ram limited binnen.
En die wil ik graag

_________________
Arno


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2016 21:01 
Offline
Trucker

Geregistreerd: ma jun 23, 2014 17:14
Berichten: 730
In Valkenburg zit Liberty Cars.
Ben daar dik tevreden en de vlaai is super!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 05, 2016 21:26 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 03, 2016 18:06
Berichten: 30
Woonplaats: Westfalen deutschland
Hahaha die is goed.
Vlaai is altijd lekkerrrr.
Zal dickerschutz eens zeggen dat ik er nog een :lol: vlaai bij wil.
Maar ik heb mn besteld.
Mn nieuwe dodge is comming.
:D :D :D

_________________
Arno


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 26, 2016 22:44 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2016 2:48
Berichten: 27
Heeft er iemand ervaring met CDV Cars in Wommelgem of DickerSchutz in Maastricht qua service achteraf en of problemen (of net geen problemen) bij de technische controle achteraf ?

_________________
Werner


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jan 27, 2016 11:03 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 03, 2016 18:06
Berichten: 30
Woonplaats: Westfalen deutschland
Volgende week kan ik mijn auto ophalen bij dickerschutz.
Denk dat service hun kracht is.
Google maar eens.
Of vraag eens mensen die reageren op zijn facebook pagina.
Denk dat iedereen heel tevreden is wat betreft de service voor en na de koop.
Ben niet zo snel onder de indruk en heb veel verschillende auto's gereden,maar
dit bedrijf staat tot nu toe wel op de eerste plek bij mij.
Heb ook nog verschillende bedrijven in nederland gesproken en ben voor deickerschutz gegaan.

_________________
Arno


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2016 18:41 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 23, 2015 10:03
Berichten: 104
Woonplaats: Halle
Sow, vandaag de handtekening gezet...

En nee, dus niet bij een Belgische dealer maar in Maastricht 8)
Het verschil in beleving is dermate groot dat onze twijfels snel weg waren.
Na een uitgebreide testrit maar eens aan tafel gaan zitten voor de onderhandelingen.
Waar bij de Belgische dealers er geen enkele ruimte voor onderhandelen was (of heel beperkt) bleek er hier wel wat handelen.
Uiteindelijk betaal ik even veel als gemm. in België maar met wat extra goodies (de verleiding is echt heel groot :oops: ) kwam de prijs toch nog iets hoger als gedacht.

Enfin, wij hebben er een goed gevoel bij en denken de juiste keuze gemaakt te hebben :laughing6:

Wat we besteld hebben ?
Dodge Ram 1500 Sport
Blue Streak
J-son hardtop
Magnaflow uitlaatdemper
Traanplaat afdekking lpg tank met inspectieluik

en nu begint het aftellen :bounce:

_________________
Yes it's fast, No you can't drive it !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2016 19:14 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 29, 2010 15:05
Berichten: 1349
gefeliciteerd mooie kleur dat blue streak,vooral in combi met alle chroom zwart.
weet niet of jij dat ook hebt :?:

_________________
chris-jan..(CJ)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2016 20:05 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Gefeliciteerd er mee . Kom maar op met de foto's :wink:





Www.rockauto.com




Www.marlog-car-handling.com

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2016 20:14 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 03, 2016 18:06
Berichten: 30
Woonplaats: Westfalen deutschland
Super gefeliciteerd.
Spannend

_________________
Arno


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jan 31, 2016 13:43 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 23, 2015 10:03
Berichten: 104
Woonplaats: Halle
ram-fan schreef:
gefeliciteerd mooie kleur dat blue streak,vooral in combi met alle chroom zwart.
weet niet of jij dat ook hebt :?:


Nee ik heb dat blackpack niet, vond het uiteindelijk de meerprijs niet waard.
(en een beetje bling mag wel :mrgreen: )

_________________
Yes it's fast, No you can't drive it !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jan 31, 2016 13:44 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 23, 2015 10:03
Berichten: 104
Woonplaats: Halle
hemiram schreef:
Gefeliciteerd er mee . Kom maar op met de foto's :wink:



Zodra de wagen er is komen de foto's ;-)

_________________
Yes it's fast, No you can't drive it !


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2016 10:16 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 17, 2014 17:30
Berichten: 288
Woonplaats: Sint job in't goor
wekke123 schreef:
Heeft er iemand ervaring met CDV Cars in Wommelgem of DickerSchutz in Maastricht qua service achteraf en of problemen (of net geen problemen) bij de technische controle achteraf ?



Ik heb de mijne via hem (CDV) en geen klagen van, onderhoud wordt goed gedaan door een ervaren mekanieker.
Ze gaan je zeker geen extra kosten aansmeren as het niet nodig is ook.
De eerste keer komt hij mss vreemd over maar eigenlijk zeer vriendelijke man waar je ook al eens wat mee kan regelen :wink:
Grtz,Johan

_________________
Johan
Ram sport Crewcab
5,7 Hemi 4x4
Pearl Black


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2016 14:10 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 03, 2016 18:06
Berichten: 30
Woonplaats: Westfalen deutschland
Ik heb mijn auto bij dickerschutz gekocht.
Na onderzoek internet en ook vele handelaren gesproken.
Dan was het wel duidelijk dat dickerschutz wel de gene was met ervaring.
En had ook niet het gevoel van ik wil je een auzo verkopen.
Heb de auto compleet gekocht, met gas en alle extra's.
Dit ivm de garantie.
Ik zeg dickerschutz is zeker een aanrader .
Het maakt ook niet uit of de auto naar duitsland of belgië gaat.
Ze leveren hem met alle juiste Dokumenten.
Ik had de auto voor duitsland nodig.
Was geen probleem.

_________________
Arno


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma mei 01, 2017 18:57 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di apr 25, 2017 6:07
Berichten: 3
Ik heb de reacties op dit onderwerp gelezen, vooral dan de ervaringen met Speedshop in Stekene. Vooral dat er niet echt negatieve reacties vermeld zijn vind ik nogal vreemd. Op basis van mijn ervaringen met Speedshop kan ik moeilijk aanvaarden dat ik de uitzondering op de regel zou zijn. Ik wil dan ook even mijn ervaringen delen wat Speedshop betreft, die allesbehalve positief te noemen zijn.

Ik ben in 2014 bij Speedshop langs geweest met de Chevrolet Suburban waarmee ik toen reed. Ik had problemen met de LPG-installatie die geplaatst was door Eeman in Ninove. Speedshop heeft de problemen ook niet kunnen oplossen en omdat ik het allemaal wat beu was heb ik de prijs gevraagd voor een Ford raptor. Er werd mij toen door de verkoper verzekerd dat Speedshop over de nodige know-how en software beschikte om voor een raptor een full-service te kunnen bieden. Omdat ik toen hoopte dat ze toch niet zo achterlijk gingen zijn om mij dezelfde bedrieglijke praktijken zoals bij Eeman te lappen heb ik een Ford raptor (nieuw) aangekocht. Naast het feit dat de auto 3 maanden later dan beloofd was werd afgeleverd was er vanaf de eerste dag een waslijst aan problemen:

- auto werd met een vuil interieur afgeleverd
- de wrapping was op meerdere plaatsen beschadigd
- na 1 dag rijden vastgesteld dat de hardtop los op de laadbak stond
- de zijruit van de hardtop was eruit geschoven en steunde op het frame van de hardtop waardoor de wrapping beschadigd was
- het radioscherm viel op regelmatige basis volledig uit en het ganse systeem startte telkens opnieuw volledig op
- bluetoothverbinding voor mijn gsm werkte totaal niet
- rdsfunctie werkte niet
- de 7polige adapter voor mijn remorque die betaald was waren ze 'vergeten'
- de gele signaallichtjes op het radiatorrooster waren verwiiderd. Blijkbaar is dit in België niet toegestaan maar in plaats van ze in de wagen te leggen heeft Speedshop deze toegeëigend en ze hebben ook geweigerd om die terug te geven. Je kan dit niet anders omschrijven dan pure diefstal.
- vanaf de eerste dag kreeg ik een alarm op mijn dashboard door een slecht werkende lpg-installatie.
- de software voor de Europese navigatie is de grootste rommel waarmee ik ooit gereden heb
- pinkers bleven regelmatig flikkeren

De problemen met de radio hebben ze proberen op te lossen met mij nog eens 400 euro te laten betalen. Uitvallen van de radio was opgelost en ik kon connecteren met mijn gsm maar de rds werkte totaal niet. In een eerste poging om mij wandelen te sturen hebben ze uiteindelijk gezegd dat ze er niks aan konden doen.

Het flikkeren van de pinkers werd door Speedshop toegeschreven aan de computer van de wagen waarop heel veel processen tegelijk moesten gebeuren en soms kon dat wel eens fout lopen, het probleem oplossen was dan ook niet mogelijk

De problemen met de lpg hebben ze nooit opgelost gekregen. Volgens hun mechanieker waren de problemen het gevolg van het rijden op slechte lpg, iets wat mij intussen vanuit verschillende hoeken is tegen gesproken; een lpg-installatie van goeie kwaliteit moet hiertegen kunnen. De installatie van lpg laten ze doen door Van Meenen in Eeklo maar de mechanieker van Speedshop heeft me zelf gezegd dat hij beslist welke onderdelen Van Meenen moet gebruiken voor de installatie.
Bovendien stelde ik mij al een tijdje vragen bij de lange werkuren die mij steeds werden aangerekend en waarbij ik mij ook steeds vragen stelde. Dat het allemaal niet klopte is op een pijnlijke manier duidelijk geworden bij mijn laatste betalende doortocht; daarbij kreeg ik een factuur onder de neus waarop stond dat ze 3,5 uur aan mijn wagen gewerkt hadden. Ik heb er hun toen op gewezen dat ik nauwelijks 2u aanwezig was geweest en dat dat dus onmogelijk was. Ze hebben dan erkend (konden ook niet anders) dat het fout was ingegeven en ze hebben er dan 2,5u van gemaakt, wat ook niet klopte. Bovendien, het enige wat er aan mijn auto gebeurd was op die moment was het vervangen van een kapotte relais aan mijn pinkers en gewoon vaststellen dat 2 spuitkoppen van mijn gasinstallatie kapot waren (vervanging moest door Van Meenen gebeuren). Voor de rest heeft de mechanieker niks gedaan. Toen ik aan Speedshop liet weten dat ze mij niet moesten proberen wijs te maken dat zoiets 2,5u moest duren vonden ze dat ook raar maar daar is het dan ook bij gebleven.

Hun mechanieker heeft dan nog 2 keer geprobeerd om de problemen met de lpg met het nodige gefoefel met hun gratis gedownloade software op te lossen maar zonder resultaat. Tijdens die 2 pogingen heeft hij me ook gezegd dat Speedshop helemaal niet over de software beschikt om aan een Ford raptor te werken en dat hij er dan ook fel tegen is dat Speedshop Ford raptor verkoopt.

Ik ben dan bij Leie cars geweest om te zien of zij de problemen konden oplossen. De geplaatste lpg-installatie door Van Meenen was de grootste rommel die in een dergelijk auto kon geplaatst worden. Ik ben er intussen van overtuigd dat zij helemaal niet de bedoeling hadden om de concurrentie zwart te maken maar de waarheid mag gezegd worden. Op mijn vraag heb ik er een nieuwe installatie van Prins laten in plaatsen en heb ik alle rommel van Van Meenen laten verwijderen. Sindsdien zijn alle problemen opgelost, mijn auto heeft meer power, rijdt vinniger en verbruikt minder.

Naar de problemen met de haperende pinkers heb ik nu ook eens laten kijken; om de pinkers conform de europese wetgeving te maken hebben ze bij Speedshop alles in parallel geschakeld. Bij Leie doen ze het anders wat minder kans geeft op foutmeldingen. Bovendien heeft het gepruts van Speedshop een bol draden opgeleverd die ze gewoon boven een wielkast hebben laten hangen, totaal onbeschermd.

De zelfverklaarde Speedshopstandaard waar ze toch zo graag mee uitpakken blijkt na ruim 2 jaar stevig gebakken lucht te zijn. Speedshop en Leie cars mogen dan wel dezelfde importeur hebben, op vlak van beroepsernst is het dag en nacht verschil. Voor mij is Speedshop dan ook een rotte appel die de reputatie van correcte handelaars bezoedelen.

Zelf heb ik geen ervaring met de onderdelen die Speedshop importeert maar ook daar heb ik al ongenoegen over gehoord. Hun prijzen zijn aan de zeer hoge kant en alles is veel goedkoper zelf te bestellen en te laten leveren vanuit Amerika.

Ik heb hééééél veel spijt van mijn aankoop bij Speedshop.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling