Het is nu wo jun 05, 2024 12:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 25, 2009 23:55 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:03
Berichten: 127
Woonplaats: Kamperveen
Vrienden RAM Truckers,

Op verzoek van een aantal mede truckers heb ik het bedrijf die mijn Xenon naar behoren en zonder storingsmelding ingebouwd heeft gevraagd of hij op 8 maart tijdens de meeting in Arnhem Xenon verlichting in wil bouwen. Indien er meer dan 4 truckers interesse hebben komt hij met alle lampjes en inbouwspullen naar Arnhem.

Kosten:
Een prijsvriendelijke oplossing voor een ombouw naar xenon verlichting in de Dodge Pick-up bestaat uit xenon dimlicht met een halogeen grootlicht. Zowel het grootlicht als dimlicht zitten in één lampje verwerkt, hierdoor kan deze oplossing in de bestaande armatuur.
Bij het voeren van dimlicht werkt de xenon en bij het voeren van grootlicht werkt het halogeen gedeelte. De lichtopbrengst is dus bij dimlicht het grootst. De prijs voor deze oplossing is compleet gemonteerd Euro 465,00 excl. BTW .

Voor de uitvoering met xenon voor zowel dim- als grootlicht komt de prijs op Euro 920,00 excl. BTW.

Verstralers omgebouwd naar Xenon heeft dat een meer prijs van Euro 345,00 excl. BTW.
Deze aanvulling bestaat uit twee voorschakel ballasts, xenon lampjes, bekabeling en montage.


Ik heb zelf gekozen voor de tweede oplossing. Ja, het is best een smak centen, maar garantie, geen storingen en volledig Xenon licht.

Schrijf je hier in en ik regel dat hij komt. Minimaal 4 trucks!


Laatst bijgewerkt door Wout op vr feb 27, 2009 12:47, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 26, 2009 14:09 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 30, 2008 23:06
Berichten: 2918
Woonplaats: prov Antwerpen
ik heb op zich interesse maar vraag me af wat het zo extreem duur maakt?

als het in de bestaande armatuur past is dat een bom centen voor een paar peertjes... :?

zitten de mistlampen er ook bij?

_________________
Hans...
former owner of
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 26, 2009 14:12 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:03
Berichten: 127
Woonplaats: Kamperveen
De peertjes passen inderdaad in de armatuur, echter dan heb je een foutmelding. De foutmelding is een ingreep in de bekabeling en dat kost tijd. De mistlichten zitten er niet standaard bij. Ik kan wel vragen wat de kosten hiervan zijn. Deze lopen volgens mij niet door de computer, dus zullen geen foutmelding genereren. Ik laat het antwoord hier weten.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 26, 2009 14:21 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 30, 2008 23:06
Berichten: 2918
Woonplaats: prov Antwerpen
ok hoor dat graag
zoals gezegd, in principe heb ik zeker interesse maar wil wel wat meer info want 1.000 euries voor een beetje meer licht verdient wel wat uitleg denk ik... :wink:

_________________
Hans...
former owner of
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 26, 2009 18:32 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 01, 2008 12:29
Berichten: 282
Woonplaats: Winterswijk
Wout schreef:
Vrienden RAM Truckers,

Op verzoek van een aantal mede truckers heb ik het bedrijf die mijn Xenon naar behoren en zonder storingsmelding ingebouwd heeft gevraagd of hij op 8 maart tijdens de meeting in Arnhem Xenon verlichting in wil bouwen. Indien er meer dan 4 truckers interesse hebben komt hij met alle lampjes en inbouwspullen naar Arnhem.

Kosten:
Een prijsvriendelijke oplossing voor een ombouw naar xenon verlichting in de Dodge Pick-up bestaat uit xenon dimlicht met een halogeen grootlicht. Zowel het grootlicht als dimlicht zitten in één lampje verwerkt, hierdoor kan deze oplossing in de bestaande armatuur.
Bij het voeren van dimlicht werkt de xenon en bij het voeren van grootlicht werkt het halogeen gedeelte. De lichtopbrengst is dus bij dimlicht het grootst. De prijs voor deze oplossing is compleet gemonteerd Euro 465,00 excl. BTW .

Voor de uitvoering met xenon voor zowel dim- als grootlicht komt de prijs op Euro 920,00 excl. BTW.


Ik heb zelf gekozen voor de tweede oplossing. Ja, het is best een smak centen, maar garantie, geen storingen en volledig Xenon licht.

Schrijf je hier in en ik regel dat hij komt. Minimaal 4 trucks!


Hallo Wout,
Ik heb al Xenon maar heb wel soms storing als die man toch komt mag hij hier wel een naar kijken en natuurlijk als het niet tegen valt tegen betaling herstellen?

Arnold

_________________
Arnold & Erie

AfbeeldingAfbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do feb 26, 2009 19:46 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Wout schreef:
De peertjes passen inderdaad in de armatuur, echter dan heb je een foutmelding. De foutmelding is een ingreep in de bekabeling en dat kost tijd. De mistlichten zitten er niet standaard bij. Ik kan wel vragen wat de kosten hiervan zijn. Deze lopen volgens mij niet door de computer, dus zullen geen foutmelding genereren. Ik laat het antwoord hier weten.



klopt helemaal wout :!: ik heb xenon in de mist lampen en die gaan niet over de computer dus geen melding van lamp out .
scheeld wel een hoop met de standaart lampen ,maar niet dat je zegt het is genoeg ,ik wil zekker ook nog xenon maar ga dat dan wel zelf monteren ,dus ik wacht nog ff er komt nog wel iets wat eenvoudig temonteren is :wink:

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr feb 27, 2009 12:46 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:03
Berichten: 127
Woonplaats: Kamperveen
Voor de liefhebbers zijn de kosten voor:
verstralers omgebouwd naar Xenon heeft dat een meer prijs van Euro 345,00 excl. BTW.
Deze aanvulling bestaat uit twee voorschakel ballasts, xenon lampjes, bekabeling en montage.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling