Het is nu vr apr 26, 2024 12:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma maart 01, 2010 23:12 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 01, 2009 21:17
Berichten: 1161
Woonplaats: grupont
DodgeRammer09 schreef:
thierry schreef:
Jo , ik had je niet herkent man :roll:
wou samen eens een pintje drinken .
volgende keer gewoon op me afstappen en een por geven :D :D :D


Yow Thierry,

Ja is ni gelukt spijtig :(
Soms denk ik nu mensen te kennen van gezicht ma als ik op facebook ga loeren dan ben ik weer mis. Daar gaan we iets moeten aan veranderen volgende keer dat iedereen weet wie wie is... :? Zullen is moeten uitvlooien hoe dat kan verholpen worden want de newbie's waaronder ik staan daar voor spek en bonen hé :cry: :albino:

Next time dude :!:

ik vond het al heel clever van Thierry om op het idee te komen, een naambordje in de trucks te leggen, ik heb mij altijd al afgevreaagd, hoe ge elkaar dan kunt herkennen, eens ge niet meer bij uw trucks staat. vandaar dat ik een naambadge gemaakt had met foto. wat in mijn geval om een of andere reden overbodig bleek, want ik werd langs alle kanten herkend :oops: :oops: (waarschijnlijk komt dat omdat ik in het echt al even veel onzin te vertellen heb, als hier op het forum :lol: :lol: :lol:

_________________
c ya :wave:
Thea
Afbeelding
ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma maart 01, 2010 23:44 
Offline
Nieuw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 23, 2009 22:24
Berichten: 41
Woonplaats: West-Brabant
charleydodge0001 schreef:
Helaas konden we er niet bij zijn.
we hebben de sleutel gekregen van ons nieuwe huisje in Brasschaat en we zijn ineens dit weekend begonnen met schilderen en al een beetje te verhuizen.
Aan de foto's te zien hebben we weer wat gemist.

De volgende keer als alles een beetje op zen plooi valt thuis, zijn we er zeker weer bij hoor.
Nu moeten we nog eerst goed doorwerken en dan is er weer een beetje tijd voor ontspanning he.
Vanavond moet ik weer met de nacht met de grote lego blokken gaan spelen en morgen weer een beetje verhuizen.

Groetjes
Karel

Vond het ook jammer dat jullie er niet waren....misschien over twee weekjes in Ossendrecht?
Succes met de verhuizing
Stun en Muis


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 0:07 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
thea schreef:
DodgeRammer09 schreef:
thierry schreef:
Jo , ik had je niet herkent man :roll:
wou samen eens een pintje drinken .
volgende keer gewoon op me afstappen en een por geven :D :D :D


Yow Thierry,

Ja is ni gelukt spijtig :(
Soms denk ik nu mensen te kennen van gezicht ma als ik op facebook ga loeren dan ben ik weer mis. Daar gaan we iets moeten aan veranderen volgende keer dat iedereen weet wie wie is... :? Zullen is moeten uitvlooien hoe dat kan verholpen worden want de newbie's waaronder ik staan daar voor spek en bonen hé :cry: :albino:

Next time dude :!:

ik vond het al heel clever van Thierry om op het idee te komen, een naambordje in de trucks te leggen, ik heb mij altijd al afgevreaagd, hoe ge elkaar dan kunt herkennen, eens ge niet meer bij uw trucks staat. vandaar dat ik een naambadge gemaakt had met foto. wat in mijn geval om een of andere reden overbodig bleek, want ik werd langs alle kanten herkend :oops: :oops: (waarschijnlijk komt dat omdat ik in het echt al even veel onzin te vertellen heb, als hier op het forum :lol: :lol: :lol:


Ja Thea gij zijt één van de weinigen die iedereen rap herkent, raar... :mrgreen:
Erwin herkende ik ook en even mee gepraat.
Met Bart (veloken) had ik afgesproken om op te komen,dus kende ik dan ook al.
Voor de rest euh...Sammy ook,Joop, en dan Hans en Thierry slaag ik nog door elkaar denk ik..
En was Justin of zo daar ook ni, da meisje met het zwarte haar of was da iemand anders?
Dodgie ook even mee gepraat en da zalt ver zijn denk ik... :(
Ow ja, Alex en Pascal heb ik ook herkend denk ik.

Mss een goed idee om in het onderschrift een foto van zichzelf bij te zetten in het klein, dan ga je mss ook al sneller een gezicht onthouden :?:
Ga dat alleszins er hier is proberen bij te zetten één dezer, kan mss helpen :wink:

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 0:17 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
thea schreef:
DodgeRammer09 schreef:
thierry schreef:
Jo , ik had je niet herkent man :roll:
wou samen eens een pintje drinken .
volgende keer gewoon op me afstappen en een por geven :D :D :D


Yow Thierry,

Ja is ni gelukt spijtig :(
Soms denk ik nu mensen te kennen van gezicht ma als ik op facebook ga loeren dan ben ik weer mis. Daar gaan we iets moeten aan veranderen volgende keer dat iedereen weet wie wie is... :? Zullen is moeten uitvlooien hoe dat kan verholpen worden want de newbie's waaronder ik staan daar voor spek en bonen hé :cry: :albino:

Next time dude :!:

ik vond het al heel clever van Thierry om op het idee te komen, een naambordje in de trucks te leggen, ik heb mij altijd al afgevreaagd, hoe ge elkaar dan kunt herkennen, eens ge niet meer bij uw trucks staat. vandaar dat ik een naambadge gemaakt had met foto. wat in mijn geval om een of andere reden overbodig bleek, want ik werd langs alle kanten herkend :oops: :oops: (waarschijnlijk komt dat omdat ik in het echt al even veel onzin te vertellen heb, als hier op het forum :lol: :lol: :lol:



jullie hebben hier wel een punt, zeker met zulk slecht weer, auto's stonden buiten met de naambordjes en binnen stond het volk en kon bijna niemand herkennen zonder er rechtstreeks op af te stappen en te vragen wie wie was. misschien is nadenken hoe dit verholpen kan worden, naamplaatje is een mogelijke oplossing? zeker als je elkaar nog nooit gezien hebt, op wie stap je dan af he?

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 0:23 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Juist Erwin en ik ben nogal een verlegen jongen dus ja :oops:
Klein smoelenfotooke in onderschrift bijzetten lijkt me handig en simpel niet?

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 6:48 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 28, 2008 15:22
Berichten: 2052
Woonplaats: Harelbeke
Daarvoor hebben we toch ons facebook topic ?

Eenmaal ter plaatse herinner ik me toch niet meer alle gezichten bij de namen hoor,dus denk dat een naambadge beter lijkt ;)

_________________
Pascal ;-)
'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 8:24 
Offline
Heavy Trucker

Geregistreerd: wo sep 10, 2008 23:28
Berichten: 1738
Woonplaats: Lommel,Belgie
hier op pc is er het smoelenboek,ma da hebben we op een meeting nie,dus een soort naambadge lijkt me inderdaad geen slecht idee :wink:

_________________
Erwin & Inge


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 9:10 
Indd naambadge met klein fotoke,dan weten we teminste wie wie is :drunken: :drunken:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 9:22 
da's ook optie als we onze voornamen erop zouden zetten weten ze nog niks,aangezien we allebei Guido heten :wink:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 10:42 
Offline
Heavy Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 01, 2009 21:17
Berichten: 1161
Woonplaats: grupont
ErwinVdb schreef:
hier op pc is er het smoelenboek,ma da hebben we op een meeting nie,dus een soort naambadge lijkt me inderdaad geen slecht idee :wink:

zie topic viewtopic.php?f=13&t=5786

_________________
c ya :wave:
Thea
Afbeelding
ik ben niet labiel, enkel een beetje emotioneel flexiebel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 19:46 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 30, 2008 23:06
Berichten: 2918
Woonplaats: prov Antwerpen
DodgeRammer09 schreef:
en dan Hans en Thierry slaag ik nog door elkaar denk ik..


ik vind thierry heel ok hee, maar ons door elkaar halen vind ik wel een belediging... :wink:
en die met haar zwart haar is niet jus10, hee ben? :lol: maar we zien haar graag hoor!

_________________
Hans...
former owner of
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 19:47 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 30, 2008 23:06
Berichten: 2918
Woonplaats: prov Antwerpen
tis trouwens om 1930 weer kaarten, dus als ik om 2000 of zo weer on line ben hoeven we er niet meer terug te komen... :lol:

_________________
Hans...
former owner of
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 20:20 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 16, 2009 15:03
Berichten: 341
Woonplaats: borsbeek
HanSRT-10 schreef:
DodgeRammer09 schreef:
en dan Hans en Thierry slaag ik nog door elkaar denk ik..


ik vind thierry heel ok hee, maar ons door elkaar halen vind ik wel een belediging... :wink:
en die met haar zwart haar is niet jus10, hee ben? :lol: maar we zien haar graag hoor!



inderdaad Hans het was niet jus10 maar een apart geval dat ik al een paar jaar aan mijn been heb :)

ze zorgt altijd wel voor een beetje napraat natuurlijk :D

(denk wel dat je nog mag kaarten . ze hebben ons graag zien komen denk ik (hoop ik) )


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 23:23 
Offline
Pro Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 04, 2010 20:53
Berichten: 3666
Woonplaats: Flanders, Belgium
Ok mysterie van de zwartharige opgelost dan :wink:

Denk dat ze ons in de stal nog wel graag zullen zien komen zeker, ze zullen wel wat extra verdiend hebben met al die zuipschuiten :mrgreen:

Eventueel naambadge met nickname van het forum erop en de gewone naam zoals ik in
men truck liggen had:

DodgeRammer09
aka Jo

:wink:

_________________
Grtz Jo

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 02, 2010 23:25 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 20, 2008 21:54
Berichten: 727
Woonplaats: Langdorp,Belgie
Charger69 schreef:
Ik heb meestal een trui of T-Shirt aan met mijn nickname op " CHARGER69" :wink: .


Das ook een optie, hier kan thea toch voor zorgen :D :D
Deze heeft ze voor mij laten maken voor de meeting in Grupont
Afbeelding
Afbeelding

en aan de achterkant natuurlijk :D :D :D
Afbeelding

_________________
Kris
Magnaflow
Viper powered
Afbeelding Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling